Moeders die (weer) een paard willen kopen, ervaringen gevraagd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Caithlynn

Re: Moeders die (weer) een paard willen kopen, ervaringen gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:56

Wat een leuk idee. Ik zelf heb dan geen kinderen, maar wel ervaring met eigen paarden en zo en nu dan 3x in de week paddock mesten.

Ik raad iedereen aan die een paard wil kopen toch een paard te leasen. Vaak gaat met toch 2 a 3x in de week en heb je altijd vaste kosten. Geen gezeur met stalling zoeken etc. Er zijn veel leuke paardjes die men wil delen.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:40

Ma_lou schreef:
Hoe doen jullie het trouwens met vakanties?

paarden gaan mee op vakantie *\o/* 8-)

Ze gaan echt mee ja, wel in NL hoor. Heb er 2 in eigen beheer en iemand vinden is moeilijk want ze zijn beiden beetje bijzonder en ook nog erg heftig naar elkaar toe (hengsten) dus niet altijd voor iedereen makkelijk.

Maar ja, ik ben moeder en heb ook paarden, mijn dochter rijdt ook heel leuk op de manege en die wil dolgraag een eigen "lol met je knol"paardje...dus wel beetje aan het kijken, al twijfel ik wel beetje.

Eigen beheer is gewoon heel veel werk en tijd dus ik zou zeker gewoon een pension stal zoeken mits dat bij je past natuurlijk. Of iemand waar je het mee samen kunt doen. Dat laatste hoop ik eigenlijk ook beetje te vinden... Succes!!!