Paardenreading

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Paardenreading

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:18

Dat laatste heb ik ook eens meegemaakt. Een dame liep naar me toe en zei "een groot zwart paard mist je, hij snapt niet waarom je nooit meer komt".
Ik was bijrijder geweest van dat paard en moest van de ene op de andere dag stoppen en mocht niet meer bij hem zijn.
Paard kreeg kwaaltje na kwaaltje, werd dof, moe en lusteloos.
De dame in kwestie raadde mij aan om (als het mogelijk was) nog één keer naar het paard toe te gaan, mijn armen om hem heen te slaan en de situatie uit te leggen. Dat het niet aan hem lag.
En dat heb ik gedaan.
Wonderlijk he?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:22

Nu heb ik nooit readings gedaan bij mijn paarden, maar wel vriendinnen, en ja, kan goed zijn maar ook echt pure onzin,
Mijn rij instructrice had eens een reader die heel stellig zei, dat haar paard heel graag drachtig wilde worden, ze was er helemaal klaar voor... > en dat voor een ruin.. :+

Maar ook jaren geleden een vriendin die een verzorgpaard had die opeens allemaal bulten kreeg en een hele plaat met korsten onder zijn buik, heeft nog op een grote kliniek daarvoor gestaan, en heel lang op prednison waar het redelijk mee over ging, maar die moest ze afbouwen en ja als het dan terug zou komen, wisten ze niet hoe dan verder...
Een collega van haar ging met haar kindje naar een vrouw die via een foto dat kindje behandelde, en heeft gevraagd aan die vrouw of ze dat ook voor een paard kon doen, daar had ze geen ervaring mee, maar wilde het wel proberen.

Via die foto zag/las ze dat het paard bepaalde tekorten had, oa magnesium en die heeft hij toen als extra gekregen en van die witte korreltjes die ze zelf mee gaf, en het probleem ging weg.. soms kwam het wel wat terug maar dan nam ze gelijk contact op met die vrouw die dan weer die foto las en van die witte korreltjes mee gaf, was zo bijzonder...

Hoe dat verder afgelopen is weet ik niet daar mijn vriendin ( veel te jong) overleden is, en dat paard bij zijn eigenaresse bleef en daar had ik verder geen contact mee...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

rien10 schreef:
Dat laatste heb ik ook eens meegemaakt. Een dame liep naar me toe en zei "een groot zwart paard mist je, hij snapt niet waarom je nooit meer komt".
Ik was bijrijder geweest van dat paard en moest van de ene op de andere dag stoppen en mocht niet meer bij hem zijn.
Paard kreeg kwaaltje na kwaaltje, werd dof, moe en lusteloos.
De dame in kwestie raadde mij aan om (als het mogelijk was) nog één keer naar het paard toe te gaan, mijn armen om hem heen te slaan en de situatie uit te leggen. Dat het niet aan hem lag.
En dat heb ik gedaan.
Wonderlijk he?

Oh dat vind ik wel heel mooi zeg

Annefeurrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:25

Ik doe zelf wel eens readingen voor de lol. Uitkomst het is afzetterij

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:34

In mijn zoektocht naar een medische oorzaak voor problemen bij Meneer Anton heb ik ten einde raad een keer een reading uit laten voeren.

Ik las allerlei uitgebreide verhalen van readings van paarden op bokt. Over allerlei zielige geschiedenis of wat dan ook.

En toen wij echt niet meer wisten bij de klachten van Meneer Anton welke kant op moesten, heb ik ook een reading aangevraagd van Meneer Anton.

Ik kreeg na 2 weken een brief van de reader: ik heb diverse malen geprobeerd met Meneer Anton contact te leggen, maar hij wil niet met mij praten.

:D :D :D

Ik geloof het direct, daar houdt Meneer Anton niet van.... :D :D

Niks mee opgeschoten dus

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Beemsterkaas schreef:
Goede en slechte ervaring mee.

Slechte ervaring: eerste reading van mijn paard, ik was nog jong en naïef. Persoon verzon duidelijk een verhaaltje, wat me het meest bijbleef waren de woorden "ze straalt als de zon" (ik had gevraagd of ze gelukkig was op de huidige stal). Paar weken later moest ik het paard ziek en uitgeput verhuizen. Tot zover het stralen als de zon {:} := klinklare onzin dus.

Goede ervaring(en): jaren later S.ymone O.ttevangers gecontacteerd. Voor een paard en 2 honden (verschillende consulten doorheen enkele jaren).

Tijdens ieder consult gaf ze heel specifieke en gedetailleerde info die ze onmogelijk kon weten, en eigenlijk niet zozeer iets met het dier in kwestie te maken had. Zo zag ze heel de tijd het beeld van een grijze kat om me heen (het consult ging toen zeker niet over katten), deze kat overleed 2 weken later.

Ze wist info te vertellen over een ander paard van mij waar ik niets over gevraagd had.

Ze kon specifieke dingen benoemen die toen speelden in mijn privéleven.

Ik vind het jammer dat ik deze gesprekken nooit heb opgenomen. Het was best bijzonder en nu al deze dieren niet meer leven, mis ik die info wel.

Nu heb ik geen behoefte meer aan een reading, en of ik het andere mensen zou aanraden: geen idee. Maar voor mij persoonlijk, in die periode, was het een fijne ervaring.

Ik heb dezelfde dame aan het werk gezien een aantal jaren geleden bij een goede vriendin en haar paard. Ik heb er met verbazing naar staan kijken. Ook hier wist ze echt dingen te vertellen die ze niet kón weten, hoe hard ze ook op internet gezocht had. Zowel over het paard als de eigenaresse. Ik zou het zelf niet zo gauw doen en ben hier ook echt te nuchter voor, maar zij heeft mij wel aan het denken gezet.

Het paard is er overigens niet veel anders van geworden.

Lukasje

Re: Paardenreading

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:11

Ik heb het jaren geleden ook een keer laten doen, gratis. Nou, er klopte niets van. Het was zo algemeen dat het wel voor elk paard opging en was het iets specifieker, dan klopte het niet.