Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rien10 schreef:Dat laatste heb ik ook eens meegemaakt. Een dame liep naar me toe en zei "een groot zwart paard mist je, hij snapt niet waarom je nooit meer komt".
Ik was bijrijder geweest van dat paard en moest van de ene op de andere dag stoppen en mocht niet meer bij hem zijn.
Paard kreeg kwaaltje na kwaaltje, werd dof, moe en lusteloos.
De dame in kwestie raadde mij aan om (als het mogelijk was) nog één keer naar het paard toe te gaan, mijn armen om hem heen te slaan en de situatie uit te leggen. Dat het niet aan hem lag.
En dat heb ik gedaan.
Wonderlijk he?

Beemsterkaas schreef:Goede en slechte ervaring mee.
Slechte ervaring: eerste reading van mijn paard, ik was nog jong en naïef. Persoon verzon duidelijk een verhaaltje, wat me het meest bijbleef waren de woorden "ze straalt als de zon" (ik had gevraagd of ze gelukkig was op de huidige stal). Paar weken later moest ik het paard ziek en uitgeput verhuizen. Tot zover het stralen als de zon![]()
klinklare onzin dus.
Goede ervaring(en): jaren later S.ymone O.ttevangers gecontacteerd. Voor een paard en 2 honden (verschillende consulten doorheen enkele jaren).
Tijdens ieder consult gaf ze heel specifieke en gedetailleerde info die ze onmogelijk kon weten, en eigenlijk niet zozeer iets met het dier in kwestie te maken had. Zo zag ze heel de tijd het beeld van een grijze kat om me heen (het consult ging toen zeker niet over katten), deze kat overleed 2 weken later.
Ze wist info te vertellen over een ander paard van mij waar ik niets over gevraagd had.
Ze kon specifieke dingen benoemen die toen speelden in mijn privéleven.
Ik vind het jammer dat ik deze gesprekken nooit heb opgenomen. Het was best bijzonder en nu al deze dieren niet meer leven, mis ik die info wel.
Nu heb ik geen behoefte meer aan een reading, en of ik het andere mensen zou aanraden: geen idee. Maar voor mij persoonlijk, in die periode, was het een fijne ervaring.