Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nyaleti schreef:StalNollie schreef:Het is idd een kinderclubje aan het worden. hub hebben dit topic ook besproken op facebook en daar had ik mijn eigen mening onder gedeeld en zoals altijd waren ze het er niet mee eens en ben ik weer eens voor 24 uur geblokkeerd.
Ok nu weer een nieuw topic waarbij ze iemand de grond in stampen die meegeholpen heeft met een paard. Ook daarin nemen hun de boventoon en willen ze erboven staan
Hoop dat er snel wat anders komt en anders mogen ze van mijn die hele facebook opdoeken als het zo moet
Nou inderdaad! Een meid die flink wat tijd heeft geïnvesteerd (zo lees ik het tenminste) in het terug halen van een paard mag dit niet delen want er zijn meerdere mensen mee bezig geweest en zij mag geen lof? Iets met dat zij niet het hele verhaal dit maar iemand anders doet het ook niet..
Heel eerlijk, als ik me bemoei met iets tricky / gevaarlijks en het pakt goed uit dan zou ik best een schouderklopje willen
Gaat nu wat rond over een opfok in Drenthe. Was in het lokale nieuws, zag het voorbij komen op TikTok en die FB pagina bemoeit zich er ook mee dus hopelijk kunnen ze daar wel wat moois uit halen.
Koekie73 schreef:@mel8life ik zou jouw bericht en de reactie er op; je kreeg een flinke veeg uit de pan![]()
Je kreeg echter veel likes op je bericht dus genoeg die het met je eens waren (incl ik) maar daar dulden ze geen enkele tegenspraak. Vriendjespolitiek ten top.
Ik ga ook uit die groep, ik raak er veel te geirriteerd door haha.
Mel80life schreef:Koekie73 schreef:@mel8life ik zou jouw bericht en de reactie er op; je kreeg een flinke veeg uit de pan![]()
Je kreeg echter veel likes op je bericht dus genoeg die het met je eens waren (incl ik) maar daar dulden ze geen enkele tegenspraak. Vriendjespolitiek ten top.
Ik ga ook uit die groep, ik raak er veel te geirriteerd door haha.
Goed om te horen dat ik niet de enige was die er zo over dacht. Ik kon dus niet meer op de pagina door de ban