Als je die mentaliteit ook bij deze mensen had ? Dan hebben ze het nog lang volgehouden. Zeer duidelijk geen racisme in ieder geval.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Ik zie het racisme ook niet. Eerder dat je niet zelfstandig genoeg bent. Een bijrijder die hulp nodig heeft met opstappen en met het korter maken van de beugels kan dus niet rijden zonder dat de eigenaar erbij is. Dat zal niet zijn wat de eigenaar in gedachten heeft. Bovendien lijkt het rijden ook niet helemaal lekker gegaan te zijn, als de pony's bang waren voor wat hopen zand en jij ze daar niet doorheen kon rijden.
Ik zou dat idee van racisme loslaten en realistischer kijken naar wat er echt gebeurd is.
theamazone schreef:Lieser schreef:Ik zie het racisme ook niet. Eerder dat je niet zelfstandig genoeg bent. Een bijrijder die hulp nodig heeft met opstappen en met het korter maken van de beugels kan dus niet rijden zonder dat de eigenaar erbij is. Dat zal niet zijn wat de eigenaar in gedachten heeft. Bovendien lijkt het rijden ook niet helemaal lekker gegaan te zijn, als de pony's bang waren voor wat hopen zand en jij ze daar niet doorheen kon rijden.
Ik zou dat idee van racisme loslaten en realistischer kijken naar wat er echt gebeurd is.
Heb genoeg ervaring dus hou je commentaar voor je. Wanneer je les hebt met je paard vraag je toch ook weleens aan je trainer of ze je beugels korter of langer kan maken. Het rijden ging prima, jij was er niet bij dus jij weet niet hoe het was en dan heb je niks te zeggen.
GUSTIxBILL schreef:Met die mentaliteit lig je eerder ergens in de bomen dan dat je op mijn paard kan blijven zitten. En dan rijden er manege ruiters op![]()
Als je die mentaliteit ook bij deze mensen had ? Dan hebben ze het nog lang volgehouden. Zeer duidelijk geen racisme in ieder geval.
theamazone schreef:DuoPenotti schreef:Al 3 jaar....
Dat zegt genoeg voor veel mensen als een ruiter dat zegt..
Nou in die 3 jaar heb ik toch wel behoorlijk veel geleerd. En nee ik ben geen manege ruiter, voor de mensen die dat dachten. Ik zit nu in mijn eerste jaar paardenhouderij dus stil. We zijn allemaal ergens begonnen.
theamazone schreef:Lieser schreef:Ik zie het racisme ook niet. Eerder dat je niet zelfstandig genoeg bent. Een bijrijder die hulp nodig heeft met opstappen en met het korter maken van de beugels kan dus niet rijden zonder dat de eigenaar erbij is. Dat zal niet zijn wat de eigenaar in gedachten heeft. Bovendien lijkt het rijden ook niet helemaal lekker gegaan te zijn, als de pony's bang waren voor wat hopen zand en jij ze daar niet doorheen kon rijden.
Heb genoeg ervaring dus hou je commentaar voor je. Wanneer je les hebt met je paard vraag je toch ook weleens aan je trainer of ze je beugels korter of langer kan maken. Het rijden ging prima, jij was er niet bij dus jij weet niet hoe het was en dan heb je niks te zeggen.
theamazone schreef:DuoPenotti schreef:Al 3 jaar....
Dat zegt genoeg voor veel mensen als een ruiter dat zegt..
Nou in die 3 jaar heb ik toch wel behoorlijk veel geleerd. En nee ik ben geen manege ruiter, voor de mensen die dat dachten. Ik zit nu in mijn eerste jaar paardenhouderij dus stil. We zijn allemaal ergens begonnen.
Sherivey schreef:Neem dit aan van iemand die zelf de opleiding paardenhouderij heeft gedaan: aangenomen worden voor die opleiding zegt precies niks over je ervaring met paarden.
Als je nou bij het vroegere Deurne toegelaten was, oke, dan moest je wel wat kunnen. Maar ik kan me niet herinneren ooit ook maar enig bewijs van ervaring te hebben aangeleverd voor ik aan de opleiding mocht beginnen.
theamazone schreef:Sherivey schreef:Neem dit aan van iemand die zelf de opleiding paardenhouderij heeft gedaan: aangenomen worden voor die opleiding zegt precies niks over je ervaring met paarden.
Als je nou bij het vroegere Deurne toegelaten was, oke, dan moest je wel wat kunnen. Maar ik kan me niet herinneren ooit ook maar enig bewijs van ervaring te hebben aangeleverd voor ik aan de opleiding mocht beginnen.
Nou ik moest toch echt rijfilmpjes, springfilmpjes etc laten zien. Hangt af van de school volgensmij
theamazone schreef:Casarell schreef:Waarom gooi jij het gelijk op racisme???
Omdat ze eerst heel poeslief deden en vandaag ineens heel raar deden en me ineens wegstuurden... En het is in een klein dorpje in Friesland dus ja je weet maar nooit...