Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Nou dat gaan ze nooit toe geven dat weet ik al, maar je kan iemand toch aanspreken daar val ik nog het meeste over.
marleen_usar schreef:Iedereen vertrouwd elkaar daar en alles wordt ook altijd uitgesproken. Dus waarom niet gewoon mij aan spreken, zecweten dat de veearts toen ook is geweest dus wat willen ze dan nog meer. Ik ben nu vandaag bij hem geweest maar ik mag nog niks doen maar hij is echt weer iets bij gekomen en ik heb hem geborsteld dat mag ik wel doen. Ik dacht dat ze na de melding in september waren wezen kijken maar hij is daar vandaag pas voor het eerst geweest. En aan het einde van het gesprek gaf hij aan het af te sluiten omdat hij er goed uit zag.
Wat hij krijgt is onbeperkt hooi en 3 keer per dag krijgt hij voer, o.a senioren slobber. Bij oudere paarden komt het er niet zo snel meer aan.
Elisa2 schreef:Ik zou als je goed contact hebt met de mensen zoals je zegt gewoon hun aanspreken en zeggen dat je contact hebt gehad met de dierenpolitie. Dat iemand een melding heeft gemaakt en dat het vervelend voelt dat ze je niet persoonlijk aangesproken hebben. Dat je niet weet wie het is, maar dat je hoopt dat die persoon je de volgende keer persoonlijk aanspreekt. En het daarbij laten, niemand beschuldigen..alleen een balletje opgooien en het verder loslaten.
Bedenk maar zo, ze hebben het beste met je dier voor en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo communicatief vaardig of bang voor confrontaties.