Oude pony terugkopen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lalladidoo

Re: Oude pony terugkopen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 20:52

Wat zie jij er blij uit
En matching dekens *D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 20:58

Echt top dit !! <3

Oza04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-24 11:52

Lalladidoo schreef:
Wat zie jij er blij uit
En matching dekens *D

Hihi jaaa, ben zo blij dat het zo kan <3 En die matchende dekens.. hihi whoops. Ze hadden beide nog een 100 grams deken nodig, dus die moest dan maar matchend 8-)

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 12:16

Wat leuk! Mooi dat het zo kon <3

Oza04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-24 20:00

Afbeelding

Die kleine doet net alsof ze niet is weggeweest hihi. Mega relaxed en is nogsteeds opstappen en wegrijden. (Al moet ik weer flink wennen :j )

Mijn vriend heeft vorig jaar toen ze er nog was 2x op haar gestapt en nu vond ik het tijd dat hij een keer echt ging 'rijden'. Dus vorige week maar aan de longeerlijn leren draven en toen we klaar waren even een stukje buiten uitstappen samen <3

Nog even door oefenen en wie weet kunnen we in 2025 wel samen een ritje in de bak maken {:}

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 02:32

Wat een rijkdom, geniet er maar van!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 15:34

Dat is altijd zo fijn.

Heb ook 2x een paard teruggekocht. Mijn 1e veulen die bijna 26jr geleden bij ons geboren is kwam op zijn 17e bij ons terug.
Toen hij 3 was geprobeerd te kopen, maar lukt niet. Toen nog eens toen hij iets van 10 was, maar was ik net te laat. Met die eigenaresse contact gehouden en die gunde hem ons. Heel onwerkelijk toen hij bij ons kwam.

Zijn moeder hadden we ook ooit vanwege ziekte verkocht. Later zoekende naar een jong paard, liepen we tegen haar aan. Was als fokmerrie gebruikt en daarna verwaarloosd. Ze werd ergens opgevangen, zijn gaan kijken en hebben niet hoeven na te denken. Ze was 19 en we dachten haar nog een mooie laatste tijd te geven, maar ze knapte enorm op en hebben haar nog jaren meegenomen op buitenritten. Ze is hier op haar 29e tussen haar 2 kinderen en kleinkind ingeslapen.

Haar dochter eerder te koop gezien, maar hadden we net een nieuw probleem paard. Ik hoopte altijd dat zij nog eens te koop kwam. 6jr geleden deelde iemand haar en heb ik haar zo goed als ongezien gekocht. Is pas na bevallen en afspenen jaar later bij ons gekomen en beste keus ooit. Nu bij ons een zoon van 2,5 en nog 1x drachtig voor 2025.

Heb ooit een pony verkocht aan de manege omdat ik te groot zou zijn. We zouden haar bij spijt terug mogen kopen. Ik had vreselijk veel spijt, maar terugkopen werkte de manege niet meer aan mee. Eeuwig spijt gehad.

Van 1 naar 2 paarden is even wennen, maar komt vast goed. Veel plezier!!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:30

Hee wat een bekende omgeving op de foto's ;)

Oza04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-24 02:21

Dorine92 schreef:
Hee wat een bekende omgeving op de foto's ;)

Hihi ja?

(Heb momenteel even geen idee of ik jou ken haha)