Ik moet weg omdat instructrice heeft gelogen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-24 18:46

Update: vandaag kennisgemaakt op die "speciale" manege. Ze zijn zoveel beter voor de paarden en zoveel begripvoller! Morgen proefles. Mijn sponsor hoeft geen lessen meer te betalen, van hem wil ik niet meer aannemen (die heeft het krap genoeg). Maar een pauze lukt me niet.... Dus ik probeer 1 of desnoods als ik de hele maand brood moet eten 2 lessen in de maand zelf te betalen.
Dit hele verhaal zit me nog steeds hoog, maar hopelijk na morgen niet meer.

Love_myhorse

Re: Ik moet weg omdat instructrice heeft gelogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:23

Dat klinkt positief, veel plezier. Ik benieuwd hoe het was.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:33

Fijn voor je ts! Ook heel fijn dat ze beter zijn voor de paarden! Geniet ervan morgen :)

Madiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 23:42

Dat komt vast helemaal goed. Binnenkort ben je vast blij dat alles is gebeurd zodat je bij een veel fijnere manege bent beland. Ik zou als ik jou was wel met je begeleidster een gesprek hebben met de eigenaar/lesgever om aan te geven wat je mogelijkheden, beperkingen en verwachtingen zijn dan is dat duidelijk voor iedereen. En dan kan je ontspannen genieten van je lessen.

aliida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 11:17

Wat fijn om te horen TS, veel plezier vandaag!

Fokker321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 15:02

Madiba schreef:
Ik zou als ik jou was wel met je begeleidster een gesprek hebben met de eigenaar/lesgever om aan te geven wat je mogelijkheden, beperkingen en verwachtingen zijn dan is dat duidelijk voor iedereen. En dan kan je ontspannen genieten van je lessen.

Hier sluit ik me bij aan

Veel plezier TS!

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 15:30

Het was heerlijk! Er waren barebackpads, lussenteugels, een hele hoge opstap (geen muurtje) en iedereen was aardig. De paarden stonden allemaal nog samen buiten in grote paddocks met slowfeeders.
Ik mag ook mijn eigen barebackpad meenemen. Paardje was wel grappig (Fjord x Tinker) maar haast niet in galop te krijgen. Toen hij er eenmaal in zat... Woehoeee :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 15:40

Mag ik vragen waar je nu rijdt? Mag ook per PB.

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 15:43

Máxima manege in Den Dolder. Blijkt helemaal niet ver hier vandaan te zijn (ik woon in Baarn).

Tijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 15:49

Wat fijn!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 15:52

Dat dacht ik al. Ik ben daar toen geweest voor een fotoreportage en interview. De paarden staan er daar idd super goed bij!

aliida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 16:39

Klinkt als een leuke plek waar je weer verder kan gaan. Lekker gaan genieten, TS!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:12

Wat fijn TS.
De nare situatie heeft jouw iets moois opgeleverd.
Geniet ervan!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 23:21

Wat fijn zeg.
Door het nare voorval ben je nu op een vele fijnere plek gekomen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 00:03

Fijn dat je een leuk plekje hebt gevonden. Ik schrik er wel van dat je hiervoor droog brood moet eten..

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 00:50

Ik zou een heel leuke review met je begeleider schrijven en deze situatie voorleggen bij de bond.

Ik weet dat er genoeg idioten zijn die niet met mensen met autisme omkunnen en ze dus liever weg willen hebben. Ik vermoed dat dit zo een geval is ...

Sneu dat er niet naar je geluisterd wordt. Ik zou echt wel eens een negatieve review achterlaten van hoe je behandeld bent geweest door de instructrice en de eigenaar en, dat mensen zoals jij er niet welkom zijn als er wordt gelogen over wat er is gezegd geweest en niet eens naar jou verhaal geluisterd wordt.

Wel leuk dat je een betere en toffere plek gevonden hebt! En met allemaal leuke spullen en paardjes. :D

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 02:01

TS heeft er jarenlang wel fijn gereden. Wraakactie is nergens goed voor.
Het is misgegaan. Heel frustrerend en zuur voor TS , maar het is het beste om het achter je te laten.

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 12:12

Ik heb wel een review gedaan... Er staat ook in dat ik er 7 jaar fijn gereden heb, want dat is ook zo. De rest is bekend.

De pony was trouwens Fjord x Haflinger, zag ik op de site :)
Nu 4 weken wachten tot de volgende les. Maar blij dat die er komt. Mijn plan om een halfjaar niet te rijden, zou ik nooit volhouden. Paard is gewoon nodig :D

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 08:43

Klinkt goed. Zij zijn ook ervaren met mensen die net even anders zijn. Veel rij plezier op je nieuwe stek.

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-25 06:20

Deze manege is zo heerlijk! En gericht op mens én dier. Daar kunnen ze in Baarn nog wat van leren. Ze hebben zelfs een hoog opstapstation. Ideaal ook voor de paarden. Voor mij geen krukjes meer. Zodra er meer tijd is gaan we het bos in. Een groot bos. Geen mini bosje zoals in Baarn... Zoveel zin in! Ik kan het iedereen aanraden. Ze hebben ook "valide" groepslessen... Even duur als alle andere maneges maar dan op een bomproof paard.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 08:11

Sentir schreef:
Ik weet dat er genoeg idioten zijn die niet met mensen met autisme omkunnen en ze dus liever weg willen hebben. Ik vermoed dat dit zo een geval is ...

:D

Zo ga je lekker? je kent de andere kant van het verhaal helemaal niet. Niet iedereen kan goed met mensen met autisme omgaan en daar kan je ook begrip voor opbrengen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 08:21

Iranda schreef:
Deze manege is zo heerlijk! En gericht op mens én dier. Daar kunnen ze in Baarn nog wat van leren. Ze hebben zelfs een hoog opstapstation. Ideaal ook voor de paarden. Voor mij geen krukjes meer. Zodra er meer tijd is gaan we het bos in. Een groot bos. Geen mini bosje zoals in Baarn... Zoveel zin in! Ik kan het iedereen aanraden. Ze hebben ook "valide" groepslessen... Even duur als alle andere maneges maar dan op een bomproof paard.

Wat fijn om te horen :j

En nu achteraf "fijn" dat ze in baarn niet meer aardig waren. Anders had je nooit deze plek gevonden.

Het heeft zo moeten zijn.

Geniet er van :j

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 09:08

Iranda schreef:

Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt! Veel plezier met rijden.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 09:56

Wat fijn dat je een plek hebt gevonden! Mijn vorige paard staat bij de Maxima Manege, hij was de perfecte mix van een groot sterk paard met een bomproof karakter. Had nooit verwacht mijn paard aan een "manege" te verkopen maar hier staat het paard centraal met elke dag buiten staan in een groep en veel afwisseling. Zie regelmatig zijn blije koppie langskomen op de socials.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 10:56

Wat mooi dat het zo goed gaat, geniet er van!