Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madiba schreef:Ik zou als ik jou was wel met je begeleidster een gesprek hebben met de eigenaar/lesgever om aan te geven wat je mogelijkheden, beperkingen en verwachtingen zijn dan is dat duidelijk voor iedereen. En dan kan je ontspannen genieten van je lessen.
Sentir schreef:Ik weet dat er genoeg idioten zijn die niet met mensen met autisme omkunnen en ze dus liever weg willen hebben. Ik vermoed dat dit zo een geval is ...
Iranda schreef:Deze manege is zo heerlijk! En gericht op mens én dier. Daar kunnen ze in Baarn nog wat van leren. Ze hebben zelfs een hoog opstapstation. Ideaal ook voor de paarden. Voor mij geen krukjes meer. Zodra er meer tijd is gaan we het bos in. Een groot bos. Geen mini bosje zoals in Baarn... Zoveel zin in! Ik kan het iedereen aanraden. Ze hebben ook "valide" groepslessen... Even duur als alle andere maneges maar dan op een bomproof paard.
Iranda schreef:Deze manege is zo heerlijk! En gericht op mens én dier. Daar kunnen ze in Baarn nog wat van leren. Ze hebben zelfs een hoog opstapstation. Ideaal ook voor de paarden. Voor mij geen krukjes meer. Zodra er meer tijd is gaan we het bos in. Een groot bos. Geen mini bosje zoals in Baarn... Zoveel zin in! Ik kan het iedereen aanraden. Ze hebben ook "valide" groepslessen... Even duur als alle andere maneges maar dan op een bomproof paard.