Precies dat ja. De bodem voor publiek was zo slecht omdat ze die stukken gebruikt hebben tijdens de opbouw. Je kon echt zien dat ze er met man en macht aan gewerkt hadden om het terrein ook voor het publiek begaanbaar te maken. Oa door de bovenlaag er af te schrapen. Maar soms kun je er gewoonweg niet tegenop. Ik had juist medelijden met de organisatie.
Ik had gewoon degelijke regenlaarzen aan dus die modder deed me helemaal niks. Als iedereen gewoon degelijk schoeisel zou dragen zou de organisatie zich een hoop tijd en geld kunnen besparen. Maar met die duurbetaalde vips wil je natuurlijk wel een beetje je best doen. Dat snap ik nog wel.
Ik snap eigenlijk nooit hoe mensen kunnen bedenken dat je dit 'even' kunt fixen met zo'n lang traject. Waar moet zo'n organisatie ineens 40 grote pakken stro vandaag toveren om de route te bekleden? Hoe zie je dat voor je?
Rechenstelle bood inderdaad vaak wel uitkomst bij het stilleggen. Dat was vaak informatiever dan de speakers. Al kan het ook zijn dat er veel info verloren is gegaan die ze gedeeld hebben doordat er natuurlijk ook stukken zijn dat je loopt uit de buurt van een box.
Drukte bij de hindernis vond ik nog wel meevallen. Zelfs bij de overvolle water hindernis konden we vooraan doorschuiven nadat we 1 combinatie gekeken hadden vanuit de 3e rang.
Ik vond het toch wel een leuk evenement om weer eens bij te wonen. Alleen voor de sport zijn er wel meer leuke evenementen te bekijken. Maar het geheel hier is toch wel bijzonder.