Dankjewel voor de lieve berichtjes weer 
Ik vind wildkleur vos ook echt super tof, maar wat je zegt zo'n dieprode vos is ook weer hardstikke mooi.
Phoe nee, deze had ik even verkeerd ingeschat. Nu moet ik zeggen dat mijn onderbuik gevoel al niet helemaal goed was, aangezien ze sinds ze terug is van de kliniek echt behoorlijk feller was geworden naar Nim. Ik heb dat alleen gewijd aan het nog moeten herstellen en het nare gedrag naar Nim is nu zo goed als weg. Maar dat was wel een voorspeller denk ik.
Ik kan er mijn vinger niet zo goed op leggen waar de oorsprong van het gedrag nu zit. Of het is ontstaan door het maand geisoleerd staan en daarna naast de groep ipv erin, of dat het een vorm van voernijd is die ze tijdens haar bezoek heeft ontwikkeld of dat het toch iets fysieks is (of een ontwikkeling door ouder worden die toevallig tegelijk heeft plaatsgevonden).
Ze heeft op de kliniek altijd maagbeschermers gehad, maar zuur gedrag zou ik toch als eerste terugleiden naar de maag. Dus voor de zekerheid ga ik haar even een kuurtje maagondersteuning geven, wie weet helpt het. Mocht ze nog erg bijdraaien kunnen we de duo's natuurlijk altijd nog omdraaien, al wordt het wel lastig om Nim en Swift weer uit elkaar te halen, want dat is zo'n poppig setje (Nim zou het niet erg vinden hoor, die is super goed met zus Vu).