Leonoor schreef:Fijn dat je al op de hoogte bent!
En ja, het klopt, er komen steeds meer mensen die een paard voor de heb willen.... Jonge meiden die willen kunnen opscheppen dat ze een paard hebben en pa en ma maar bloeden. Of weigeren.... En dan krijg je vragen aan verkopers of ze de paarden niet gratis weggeven.... Hoe ze het verzinnen weet ik niet hoor.
Zo woont er hier verderop in de straat een meisje wat bij mijn dochter in de klas zat. Zelf had ze een pony, maar haar ouders hebben die verkocht omdat ze niet meer naar het beestje omkeek.
Afgelopen zomer kwam ze hier opeens regelmatig omdat ze zo graag paarden wilde poetsen. Toen bleek achteraf dat het er haar alleen om te doen was om eens op onze Shire te kunnen rijden!
Ze liep al overal in de buurt op te scheppen over "haar" verzorg shire!!!
Terwijl mijn dochter en ik het eigenlijke werk deden en zij er voornamelijk bij stond te kletsen.
Ik heb haar toen eens vertelt wat ik daar van vond (mijn dochter vond haar toch al niet zo aardig) en ze komt nu dus niet meer "helpen" 
Enne, ik vergat het er bij mijn vorig berichtje bij te zetten. Maar ook al kende ik die opvang al, toch bedankt voor het meedenken!