Elisa2 schreef:Ja deze persoon vond het ook nodig om mij te bedreigen via Pb.
Bizar.
Maar eigenlijk vind ik dit verloop in het topic wel wel ondersteunend voor jouw OP.
Er zijn zaken in het artikel waar ik prima achter kan staan, ook een aantal die ik overdreven vindt, maar ook een aantal andere uitspraken in de paarden media die ik overdreven of te extreem vind. Maar had er verder niet echt een mening of gevoel bij.
Vind een kritische noot van beide kanten prima en kan men alleen maar van verbeteren.
Maar het feit dat er een kritische noot geuit wordt, met de vraag of iets passend of niet te extreem is bij een toonaangevend blad, waarbij het duidelijk om een mening gaat...
En er:
-meteen een interviewer boven komt drijven die aan geeft dat het artikel wel niet gelezen zal zijn, want anders zou je het er wel mee eens zijn.
-er opeens een zooi nieuwe aanmeldingen precies aangemaakt na de start van dit topic over hoe fout mensen dan wel niet zitten afgetopt met een vleugje persoonlijke aanval.
-er pb's worden gestuurd die bedreigend en belerend zijn.
-er blijkbaar profielen worden doorzocht om mensen te vertellen dat ze niks moeten zeggen omdat ze zelf slechte dingen gedaan hebben...
Geven voor mij nou niet echt de "vibe" dat ik denk, wat een fijne dame/blad/aanhang, hier wil ik echt meer over lezen.