Amyd schreef:Toushie schreef:Egoïstisch nee meid hoe kom je erbij![]()
Ja dat is egoïstisch , het dier is aan zijn baas overgeleverd. Die zo uit het verhaal geen geld heeft om meer te doen dan een kreupelheidsonderzoek waar nog geen info uit kwam. Dus er is wat aan de hand naar dat laten we maar. En omdat je dan ook geen plezier meer in je paard hebt moet hij maar dood?
Krap jezelf eens heel rap achter je oren zou ik zeggen.
Ik reageer niet vaak , in dit geval laat jij als baas toch wel wat steken vallen zo te lezen en dat moet je paard eventueel met zijn leven bekopen. Net goed onderzoek is er hopelijk een beeld waar de kreupelheid vandaan komt dan weer je ook of je dier beter kan worden , wat er aan de hand is ect.
Fijn dat jij een geldboom heb. Misschien mag ik daar een zaadje van.
Ik ben met hem naar de kliniek geweest, hij is van top tot teen op de foto gezet, er zijn echo's gemaakt,uitgebreid bloedonderzoek, hij is getest op lyme.
Verdere onderzoeken zijn nog veel duurder en dat geld is er gewoon niet. Ik kan het niet toveren.
Kijk en hier komt veel meer. Er staat en of stond in je beginpost er is een kreupelheidsonderzoek gedaan en thats it. Daar zit een wereld van verschil in.

Dit geeft ook al een veel beter beeld waarom hij dus niet geschikt zou zijn om verkocht te kunnen worden. Gezien er dus blijkbaar wel uitgebreid onderzoek is gedaan.
Voor reacties , is een compleet beeld schetsen wel net zo handig.
Wat heeft de da zelf gezegd van de kreupelheid? En of een advies gegeven? En als hij op de paddock loopt staat , is dat met of zonder kreupelheid?