Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heide83 schreef:cissy schreef:Ik heb ook weer gestipt.
Ben nog oriënterende of ik weer een leuk paardje zou gaan kopen.
Ben al bij eentje wezen kijken maar dat was een schots en scheef paard en de smid moest nodig komen.
Ik twijfel heel erg, heb al sinds 1988 eigen paarden gehad, in 2020 is mijn laatste overleden en sindsdien paardloos. Het kriebelt echter enorm, ik 'sleutel' graag, van slecht paard goed paard maken zoiets![]()
Maar, de wolf, gestegen kosten, goede stal vinden, etc houden me nog een beetje bezig.
Ik ga graag met paard op stap, naar clinics, bos, strand, vakantie. Word een dagje ouder.
Ik ben er nog niet uit met mezelf.
Aan de andere kant, nu kan het nog!
Zijn er hier ook mensen met zo'n dilemma?
IndianSu schreef:Ik ben helemaal klaar met verkopen, ik doe het nooit weer. Inmiddels al meerdere malen gehad dat mensen een afspraak maken en die later toch weer afzeggen wegens geen budget. Of ze sturen de avond van tevoren ineens een bericht dat ze alleen komen als ze voor een veel lagere prijs weg mag
MarjanB schreef:Mijn oude pony komt te koop. Heb er gewoon stress van.. pony is te dun en dr voeten zijn 144 waardig. Ze wil het bedrag wat ze bij mij betaald heeft weer terug maar dat gaat ze nooit krijgen in deze staat. Vind het zo vervelend voor Amy, t is een hele lieve nuchtere pony en dit heeft ze gewoon niet verdiend. Twijfel om dr maar terug te kopen en dr bij te laten komen. Maar ja vriend zegt ook je kan niet alles redden en is ook wel echt tegen.
Ze is nu 3 en rond 150, kruising tinker echt knappe pony.
MarjanB schreef:Mijn oude pony komt te koop. Heb er gewoon stress van.. pony is te dun en dr voeten zijn 144 waardig. Ze wil het bedrag wat ze bij mij betaald heeft weer terug maar dat gaat ze nooit krijgen in deze staat. Vind het zo vervelend voor Amy, t is een hele lieve nuchtere pony en dit heeft ze gewoon niet verdiend. Twijfel om dr maar terug te kopen en dr bij te laten komen. Maar ja vriend zegt ook je kan niet alles redden en is ook wel echt tegen.
Ze is nu 3 en rond 150, kruising tinker echt knappe pony.