Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Dit soort momenten zul je echt veel vaker krijgen bij het beleren. Laat je daardoor niet uit het veld slaan. Je hebt er van geleerd, schouders ophalen en door naar de volgende keer en weer lekker genieten!
Zertab schreef:Captain schreef:Dit soort momenten zul je echt veel vaker krijgen bij het beleren. Laat je daardoor niet uit het veld slaan. Je hebt er van geleerd, schouders ophalen en door naar de volgende keer en weer lekker genieten!
Ik kijk altijd best wel tegen je op vanwege wat je met Latino bereikt hebt. Dus bedankt voor je fijne reactie, dat geeft wat vertrouwen
Texas02 schreef:Ja, daar ben ik het mee eens, er zijn altijd dingen die minder gaan, gewoon doorzetten! Het komt vanzelf! Durf je hem met halster te proberen? Eventueel met halster en hoofdstel samen (als het mogelijk is kun je de neusriem uit het hoofdstel pakken). Soms reageren ze beter op druk op de neus met stoppen dan op het bit.
Texas02 schreef:Super dat hij zelf naar het bit hapt, dat is toch wel het fijnst! Die snuffelmat is grappig zeg, dat heb ik nog nooit eerder gezien! En je kunt hem dus ook als dekje gebruikenLijkt best grappig eigenlijk
snorkel1986 schreef:Rare vraag misschien maar waarom heb jij vaak wegwerp handschoenen aan? Allergie of andere reden..? Sorry voor de brutale vraag maar vraag het mij af
Zertab schreef:snorkel1986 schreef:Rare vraag misschien maar waarom heb jij vaak wegwerp handschoenen aan? Allergie of andere reden..? Sorry voor de brutale vraag maar vraag het mij af
Haha helemaal niet brutaal hoor!
Het ruikt daar naar boerderij en dat trekt ook makkelijk in je handen. Daarnaast heb ik ook gelnagels, zonde als ze beschadigen of afbreken. Ik werk ook dagelijks met mijn handen, zit ook veel aan andermans handen. Dus vind ik dan niet zo fris als mijn handen nog ruiken, of nagels beschadigd zijn
Achterom schreef:Fijn dat het goed ging
Maar ik wil toch even een kritische kanttekening plaatsen: ondanks dat je het paard als je eigen mag beschouwen is het dat natuurlijk niet. Ik merk dat ik wat moeite heb met hoe je de eigenaar neerzet, net alsof hij geen goed kan doen bij je ofzo.
Terwijl hij je het paard beschikbaar stelt en ook nog eens professionele hulp regelt. De opmerkingen alsof hij het allemaal niet goed zou doen vind ik dus eigenlijk nogal hard.
Zeker van iemand die schrijft longeren aan te leren door meelopen.... sorry, maar dan kom je in mijn ogen niet echt over als iemand die goed weet wat ze doet. Fijn dat het paard zo braaf is, dat wel.
Maar je mag je echt in je handjes knijpen dat je zo'n fijn dier te rijden krijgt en dan ook nog eens met professionele hulp erbij betaald door de eigenaar. Dat is echt iets om heel zuinig op te zijn.
DDDara schreef:Als je het mij vraagt was jou toevoeging juist dat je zo uitgebreid kon beschrijven wat je had gedaan en hoe je dat deed. En alle twijfels en onzekerheden die je daar bij kon hebben.
Dat maakte het zo lekker menselijk en zo herkenbaar.
In tegenstelling tot sommige berichten die alleen "ik ben er vandaag maar even op gaan zitten" waren, vond ik jou verhalen zo verfrissend als of het niet allemaal zo makkelijk is en niet allemaal vanzelf gaat. (Wat in mijn ogen ook de werkelijkheid is)
Maar ik ga je nu hier (ook) volgen.