Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Een vroeg begin is het halve werk haha.
Ben benieuwd wanneer Fritsie een parcoursje gaat springen.
manja39 schreef:Het ziet er geweldig uit. Jill laat Frits mooi vrij in de sprong. Ze lijkt nu ook veel stabieler te zitten. Mijn penny hart van heul lang geleden wordt hier heel blij van. En mijn moederhart ook als je ziet hoe blij ze samen zijn. je ziet de vreugde van die twee afspatten.
Ga je hem nou ook nog eens voor de wagen spannen of laat je dat helemaal varen?
Super toch dat ze kan afwisselen met springen en dressuur en pony's. Daar wordt ze alleen maar een betere ruiter van!
manja39 schreef:Krijg er tranen van in mijn ogen zo mooi vind ik het. Die snoet van Frits... moet dit, die malle versiering. Én dan Jill. Wat heerlijk, je ziet haar genieten . En wat zit ze mooi .
Ook op Sunny staat ze geweldig. Lekker genieten van deze drie mams.
Paardenfann4 schreef:Hij geeft ook niets om die ballonnen in zijn manen, dat is toch wel heel bijzonder. Ze zit inderdaad heel netjes in galop nu, wat een verschil! Echt leuk om ze zo te zien genieten samen.
pien_2010 schreef:Dit is toch fantastisch. Heel heel gaaf.
Elisa2 schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat! Met Sun ook, dat die heeft kunnen bijdragen aan vertrouwen en handiger worden/ beter rijden en dat het nu ook zo goed gaat met Frits. Ik kan me voorstellen dat je blij wordt van dit alles!
Ik zie op de foto's bij Sun ook zeker verbetering, gassen in galop is natuurlijk ook het leukste wat er is.![]()
Fritsie is wel super braaf met die ballonen haha.