Fijn hoor dat hij zo op zijn gemak is en het zo gezellig allemaal mee leert! En vast en zeker ook een verademing na Jóna die op hele ''normale'' dingen al vastliep. Kan me goed voorstellen dat je gigantisch geniet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Narcissa schreef:Op 1 november wordt hij 1,5 jaar... Wat vliegt de tijd toch ook. Met mij gaat het nog niet 100% helaas, nog wel pijn (december weer controle, kijken of het aan het titanium kunstwerkje ligt) en de conditie krijg ik niet opgebouwd. Ik mag wel weer een paard gaan rijden, dat deed in het verleden wonderen voor de conditie dus fingers crossed
In vergelijking met jou heb ik natuurlijk helemaal niks te klagenHoe gaat het met jou ondertussen?
Ismoli is een engeltje gelukkigIedereen staat echt versteld wat een lief, braaf paard hij is. De goedheid zelve. Hij werkt in alles zo ontzettend goed mee dat je vergeet dat hij eigenlijk nog piepjong is... Hij gedraagt zich zo volwassen. Heel bijzonder dier. Ik kus mijn beide handjes met hem, ik heb geluk dat ik zo'n geweldig paard tegenkwam
Terwijl ik niet eens op zoek was haha