Fijn hoor dat hij zo op zijn gemak is en het zo gezellig allemaal mee leert! En vast en zeker ook een verademing na Jóna die op hele ''normale'' dingen al vastliep. Kan me goed voorstellen dat je gigantisch geniet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Enkel de vragen om spelen (van de pony) of groomen (van de Tinker) worden nog resoluut afgewezen, maar dat komt vast nog wel.
Hij is op sommige gebieden al braver of stoerder dan Skola en dát wil wat zeggen want Skola staat hier echt op een voetstuk...
Daarop ben je vast voorbereid. Dan tillen ze hun achterbeen op, en opzij, zodat je er wat beter bij kunt 
Vorige keer viel hij zelfs in slaap haha.
Het is een karaktertje die je regelmatig laat lachen en verder zo ontzettend lief en voorzichtig met je is, helemaal wat ik nodig heb nu. 

Ik hou van Fluff! 

Ik geef hem ter ondersteuning ook probiotica bij.

. Wat is hij groot geworden zeg. Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie 
Hoe gaat het met jou ondertussen?
Iedereen staat echt versteld wat een lief, braaf paard hij is. De goedheid zelve. Hij werkt in alles zo ontzettend goed mee dat je vergeet dat hij eigenlijk nog piepjong is... Hij gedraagt zich zo volwassen. Heel bijzonder dier. Ik kus mijn beide handjes met hem, ik heb geluk dat ik zo'n geweldig paard tegenkwam
Terwijl ik niet eens op zoek was haha
Narcissa schreef:Op 1 november wordt hij 1,5 jaar... Wat vliegt de tijd toch ook. Met mij gaat het nog niet 100% helaas, nog wel pijn (december weer controle, kijken of het aan het titanium kunstwerkje ligt) en de conditie krijg ik niet opgebouwd. Ik mag wel weer een paard gaan rijden, dat deed in het verleden wonderen voor de conditie dus fingers crossed
In vergelijking met jou heb ik natuurlijk helemaal niks te klagenHoe gaat het met jou ondertussen?
Ismoli is een engeltje gelukkigIedereen staat echt versteld wat een lief, braaf paard hij is. De goedheid zelve. Hij werkt in alles zo ontzettend goed mee dat je vergeet dat hij eigenlijk nog piepjong is... Hij gedraagt zich zo volwassen. Heel bijzonder dier. Ik kus mijn beide handjes met hem, ik heb geluk dat ik zo'n geweldig paard tegenkwam
Terwijl ik niet eens op zoek was haha
. Paardrijden biedt hopelijk de oplossing
Ik ben er erg blij mee, we gaan 1 laten inkaderen.
Ik heb nog maar bij 1 paard echt de sterke gevoelens gehad die ik bij hem heb. Mijn lieve Skola, nu een sterretje in de hemel. Zijn groottante trouwens. Ze lijken erg veel op elkaar, al is Ismoli wel veel dapperder en gemoedelijker. Hij vindt echt alles leuk en gezellig waar Skola het echt wel (terecht vaak) liet weten als ze het niet eens was. In Molleke is gewoon geen greintje twijfel of negativiteit geïnstalleerd
Alles en iedereen is leuk en interessant. Hij is perfect.
Wat voor pijnklachten heb je? Mag ook in PB als je dat fijner vindt. Bij mij is het vooral langdurig op het been liggen. Dan word ik huilend wakker van de pijn. Het kraakt ook als een gek als ik het gebruik als spilbeen bij longeren maar dat voelt raar genoeg wel lekker aan. Alsof er een mini verdoving wordt ingeprikt ofzo. Echt een gevoel van opluchting.
maar ik vraag me af of ze overwogen hebben om een MRI te doen? Dat geeft een beter beeld dan enkel CT denk ik.

Moli was niet onder de indruk
Daarna was hij moe en was het dutjestijd

Vrijdag weer wezen wandelen. Voor het eerst een jeep met rammelende aanhanger tegengekomen. Ik had hem net aan de kant gezet voor een plukje gras, hij keek nog niet eens op.

Iedereen die hem kent, vindt hem geweldig. Sorry jongens, deze gaat het erf echt niet af 

"Kijk vrouwtje, die dingen zijn interessant, beweegt maar doet niks!"
Maar Ismoli was de nuchterheid zelve en deed gewoon helemaal niks
Flinke vent!