Precies, lekker zo'n heel arsenaal tuingereedschap! Daarbij schreef de eigenaar dat de pony angstiger was geworden. Hij had ze ook nog lekker even binnen gezet. Paarden zijn gewoon veel te vriendelijk.
Vippie
Geplaatst: 10-03-04 15:49
Het moet dus echt te laat zijn voor die eikels er wat aan gaan doen, en tsja dan is het vogeltje al gevlogen en het paardje dood, he wat sneu nou sorry beste paardeneigenaar we kunnen er verder niks aan doen. Pakken ze verdomme zo'n lunatik laten ze hem weer lopen.... Nu waren de eigenaren er idd op tijd bij maar de beste man heeft nu wel een vrijbrief om gezellig terug te komen om het af te maken, en wie weet met wat voor gevolgen.... want de eigenaren kunnen nu niet meer doen dan leidzaam toezien hoe hun merrie verkracht wordt keer op keer op keer op keer op keer..... want tsja de merrie kan zelf geen aangifte doen dus er is geen sprake van verkrachting.... Wat walch ik toch van dit land....
Jady
Geplaatst: 10-03-04 16:01
Gvd,hebben ze eindelijk zo'n serieverkrachter laten ze hem weer gaan ook! En weet je wat ik ook niet snap,dat die merrie's niet slaan.... Mijn merrie had dr dus echt voor gezorgd dat je hele zaakje geprakt was....
Mar__
Geplaatst: 10-03-04 16:08
deden alle ponies dat maar.. Sommige beesten zijn idd veel te goed!
En Vippie je bent niet te enigste die walgt van NL! Ik ook hoor, stomme regeltjes van hun. Báh
Esmeralda
Geplaatst: 10-03-04 18:40
Marrie"] [quote="droppie_18 schreef:
Maar denk je nou echt dat zo,n paardje er last van zal hebben, het zal gekribbelt hebben in d,r achterste maar meer niet.
En waarvoor die stok dan? Zal die daar ook geen last van hebben? Wie weet wat hij daar mee van plan was [/quote]
het ging over een geslachtsdeel, geen stok!!!! een stok is uiteraad iets totaal anders, maar daar ging het deze ronde niet over, was nu puur de man zelf smerig
Mireille
Geplaatst: 10-03-04 19:15
BELACHELIJK, Dat zo iets, als in een land als dit gewoon NIET strafbaar is. Niet alleen die gekken, maar ook de regering, hang ik graag aan de hoogste boom.
Hier kan ik me echt kwaad om maken
biancaaaa
Geplaatst: 11-03-04 15:31
jah echt siek man! Egt als ze mijn paardjez ooit iets aan doen... Je moet er toch niet aan denke dat er zown viespeuk straks in Jouw weiland staat, en vervolgens zegt: het is legaal! Straks gaan dat soort mense paarden kopen om maar 1 ding!!! Dan zouden ze niet eens fout bezig zijn! Je durft je paard eigelijk niet eens meer buiten te zetten zonder toezicht! Brrr ik vind het egt heeeel akelig! Als die balk elende daar iets aan doet! Doen hun teminste ook nog iets nuttigs! Dit is egt dieptriest, hoe ver verder zinken kunnen we nog??!!
Uums
Geplaatst: 11-03-04 21:53
Wat een geschifte idioot hè! En er staan amper sancties op zulke misdrijven! Erg slecht!
Anke
Geplaatst: 11-03-04 22:27
gekoper dan naar de hoertjes gaan..... BAH, dat ie het bij z'n eigen pony zou doen is al walgelijk, maar ook nog bij iemand anders z'n dier..... Ik weet niet wat ik zou doen, als ik iemand ooit zou betrappen bij een van mijn pony's....Denk hem naar de keel zou vliegen en verrot slaan (ben een heel rustig iemand....maar op zo''n moment???!!!!!)
NIET STRAFBAAR!??? dadelijk krijgen we een gigantisch dierenorgie in nederland, gaat iedereen z'n slang legen in dieren van een ander!
kan me hier zo boos over maken. Stond vanochtend ook weer in de krant (limburgs dagblad) GRRR