Zeker een flinke hoeveelheid stress Lukasje! Vanwege het extreem natte weer moesten we onze plannen helemaal omgooien om het ook voor de rest van de kudde goed te houden. Daardoor uiteindelijk maar een stal erbij gebouwd. Maar ik vind haar uitloop nu nog wat aan de krappe kant,het plan was eerst dat ze overdag nog bij de rest zou staan en 's nachts apart maar dat lukt niet meer met mevrouwtje terror... Dus binnenkort wil ik nog een stuk met zand en/of rubbertegels erbij voor haar. Hopelijk gaat ze dan ook niet meer op de bestrating liggen, snap zo'n pony echt niet een mega stal met dikke rubbertegels en een mega laag stro is een leuk toilet en de koude, natte bestrating een fijn bed

Skyla heeft zeker genoeg stress gehad dus we doen ons best om dat nu zoveel mogelijk te voorkomen zodat ze ook vertrouwen in ons blijft houden.
Er zit zeker een groot verschil tussen ophalen en nu Christine! Maar bij het ophalen was ze natuurlijk ook erg gestresst en had ze kwalitatief slecht voer gehad. De voorbereidingen zijn volgens mij ook goed in orde dus daar zal het in iedergeval niet aan liggen.
Via urine testen had ik ook al op gezocht Pien63, ooit was er wel een test maar die is nu niet meer verkrijgbaar. Blijkbaar werkte het toch niet optimaal...
Leuk dat je mee volgt Kabayo! En goed om te horen dat jij haar er, met jouw geoefende oog, ook drachtig uit vindt zien!