Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Equisync schreef:Absoluut niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou vreselijk veel van mijn paard en wil hem voor geen geld op de wereld missen. Hij is al 10 jaar aan mijn zijde en hoop nog minimaal 10 jaar langer, maar ik zou hem nooit opnieuw kopen.
We hebben van die 10 jaar ruim 8 jaar gevochten om te komen waar we nu zijn en nog hebben we soms een terugval. Het was het waard, absoluut. Maar ik wil dat niet nog een keer over doen.

:
tot wederom
geworden (met mijn eigen beperkingen in het oog houdend)…
. Dat is echt mijn once in a lifetime paard, ondanks dat ze nu alweer even met vervroegd pensioen is ivm peesblessures.

Ik heb er nooit daadwerkelijk mee hoeven te "vechten" ofzo, we gaan met die banaan en het lukt allemaal best aardig
maar een wedstrijduitje kost me vaak mentaal toch net iets meer dan wat me lief is vanwege zijn karakter. Hij is me soms ook net iets teveel ruin zeg maar
Dus de opvolger wordt hopelijk weer een dappere merrie
maar zo'n once in a lifetime super bijzondere klik hebben we niet echt denk ik. En na zijn overlijden (hopelijk nog ver, ver weg in de toekomst!) ben ik waarschijnlijk ook al een oude doos die zo'n grapjas helemaal niet meer aandurft 
wil ik enerzijds wel heel graag terug hebben maar qua gezondheid ook weer liever niet...
het blijft heel leerzaam waar ik ook dankbaar voor ben 

. jahoor ik pak die aap wel
.
).