Jouw once in a lifetime horse?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij al een "once in a lifetime horse" (gehad)?

Ja, en nog steeds in mijn bezit
152 (42%)
Ja, mijn huidige verzorgpaard
4 (1%)
Ja, maar niet (meer) in mijn bezit (of verzorg ik niet meer)
37 (10%)
Ja, leeft alleen helaas niet meer
143 (40%)
Nee, nog niet gehad
7 (1%)
Ik twijfel
12 (3%)
Geen idee
2 (0%)

Totaal aantal stemmen: 357

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 15:57

Wat mooi,al die liefdesverhalen tussen mens en paard.

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 17:29

Ik heb hem ook gehad of haar eigenlijk het was echt MIJN once in a lifetime want veel andere konden er niet mee door een deur. Helaas heb ik haar toen moeten verkopen.... Dit is al zeker 16 jaar geleden.

Ik ben sindsdien altijd opzoek geweest naar nog zo een paard en mogelijk heb ik die nu EINDELIJK gevonden..... maar het is nog maar een jaarling dus dat moet allemaal nog gaan blijken maar alles wijst de goede kant op! *\o/*

ApplePapple

Re: Jouw once in a lifetime horse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 21:43

Ik vind het wel heel leuk dat mijn Apple nog een keer mag stralen met onze foto op de hoofdpagina bij uitgelicht <3

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:41

Mijn once in a lifetime paard heeft mijn pad een paar jaar geleden al gekruist. Bij het zien van haar foto was ik direct verliefd en bij de bezichtiging wist ik dat zij het was!
Helaas heb ik haar een maand geleden op 10-jarige leeftijd moeten laten gaan. Een paar maand na aankoop voelde ik dat er iets niet klopte, niemand zag wat maar ik voelde wel wat. Op een gegeven moment toch de dierenarts er bij gehaald en die bevestigde mijn gevoel. Toen begon het hele circus van kliniekbezoeken en behandelingen. Waarschijnlijk liep ze al voordat ik haar kocht met deze blessures rond. Helaas mede daardoor hebben de behandelingen niet zodanig geholpen dat ik haar kon gebruiken waarvoor ik haar had gekocht, recreatief dressuur, springen en crossen. Dat aan de kant gezet en nog buitenritjes kunnen maken. Tot dat twee jaar geleden ook niet meer kon. Ze heeft vanaf toen nog heerlijk op de wei gestaan, maar helaas zag ik dat het niet meer kon.
Op 16-6-22 heb ik haar laten gaan. Y;(

Afbeelding
Afbeelding