Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lizenlotte schreef:Wat is dat nou weer voor reactie dan Femke tweety? Ik ken jou niet, jij mij niet en ik heb ook niks over of tegen jou gezegd. Waarom dan toch zo zuur doen?
En truus1957 bedankt voor je lieve berichtje
Lizenlotte schreef:IR111 ik snap dat je je haast afvraagt waarom ze zo goedkoop is, dat komt dus doordat zij en de veulens die er nog zijn weg moeten zijn voor het huis kan worden verkocht, en omdat de dieren niet op internet staan. Ik weet zeker dat ze ze zo kwijt was geweest als ze dat wel had gedaan, maar ze heeft dus gekozen voor het inschakelen van haar netwerk.
Voor de veulens komen er overigens ook al kijkers dus die zijn dan ook wel verkocht.
anjali schreef:LadyDaily schreef:Bied 8500 euro zou ik zeggen
Ga je nog heen om te bezichtigen?
Maar je kunt toch niet gaan bieden voordat je hem gezien hebt?
sevke schreef:beetje onnozele vraag: wat is een Freiberger? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
sevke schreef:Slmt9 schreef:s
Een paard.
Zover was ik ook al.![]()
Maar wat is er bijzonder aan dit ras? Dat vroeg ik mij af. Omdat je ze toch niet zo frequent tegenkomt.
Lizenlotte schreef:Dat kan niet gebeuren karrij omdat het dier nergens geadverteerd staat, dat geluk heb ik
karrij schreef:Lizenlotte schreef:Dat kan niet gebeuren karrij omdat het dier nergens geadverteerd staat, dat geluk heb ik
Nou dat zeg je maar zo, maar dat is mij wel eens overkomen.
wonen deze mensen niet in Olst, Overijssel?
Ik zou daar eens , ook voor een Freiberger kijken. echte handelaren, ik ben er niet netjes behandeld
karrij schreef:Lizenlotte schreef:Dat kan niet gebeuren karrij omdat het dier nergens geadverteerd staat, dat geluk heb ik
Nou dat zeg je maar zo, maar dat is mij wel eens overkomen.
wonen deze mensen niet in Olst, Overijssel?
Ik zou daar eens , ook voor een Freiberger kijken. echte handelaren, ik ben er niet netjes behandeld