Morgen komt er weer een nieuwe update, dan hebben we in de ochtend onze tweede selectie wedstrijd. Na dit weekend weten we ook hoeveel mensen er door mogen naar de regio en of we er dan al bij zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes met de selectiewedstrijden
Donna deed het weer onwijs goed vandaag. Zelf had ik na de proeven eigenlijk niet zo'n heel goed gevoel. Ze was enorm bezig met alles om haar heen en had het gevoel dat we daarom redelijk wat spanning hadden. Diegene wie mij voorlas zei dat dat dus eigenlijk helemaal niet te zien was en dat was dus ook zo. De selectie proef behaalde we een mooie 2e plaats met 203 punten en heel leuk commentaar. De tweede proef net buiten de prijzen, maar ook mooi commentaar en 194 punten. Het losrijden en beide proeven zonder zweep kunnen rijden, ze blijft steeds fijner actief naar voren lopen. Blij om dit nu al te merken. Ook is ze al wat afgevallen want deze singel begint nu alweer te groot te worden 

Over anderhalve week hebben we de laatste selectie. De beste 2 tellen mee en dan weten we de uitslag, enorm spannend want het kan dus nog alle kanten op gaan.

top!

Qua maat moet ik nog even kijken hoe groot deze is en welke maat de andere heeft moet dan eigenlijk net een tussenmaat hebben
gonniee schreef:Mooie foto's inderdaad! En er schijnt steeds meer een sportpony in de foto's door heen. Lekker op weg en succes bij de Gelderse!

AlwaysH schreef:Wat ziet het rijden er al onwijs vriendelijk en harmonieus uit zeg!!!

hannelot schreef:wat een mooie foto's