Amandavd schreef:Ik vind het echt bizar dat mensen vinden dat TS dit maar gratis mag doen want ze mag 1x in de week op een paard rijden. Want TS hoeft geen benzine te betalen, haar auto rijdt op water? Met 4x per dag op en neer rijden en benzine die 2 euro de liter kost en dat maal 8 zou ik het ook niet gratis doen.
Je kan het ook omdraaien he, TS geeft dat paard gratis beweging en doet er nog klusjes langs.
Wat een bizarre instelling van sommigen. Dat je zegt, goh, voor de tijd die ik er kwijt mee ben hoef ik niks maar de benzine kosten zie ik wel graag vergoed dan oke. Maar helemaal niks? Dat is echt schandalig.
Hier ben ik het mee eens. TS doet al klusjes in ruil voor het rijden op het paard en dat staat imo gelijk aan een maandelijkse bijdrage in geld. Daarnaast gaat het niet om een scholier die op deze manier een zakcentje bijverdient in de zomervakantie.
Ik zou die 5 euro per dag niet eens durven opperen als eigenaar, ook niet als er een minder zakelijke band is. Je wil voor iemand die jouw verantwoordelijkheden overneemt in je vakantie toch minstens de onkosten (benzine etc) vergoeden met wat extra erbij. Hoeveel dat extra is zou voor mij liggen aan de verstandhouding onderling, maar met 5 euro per dag kom je maar net, of net niet, aan je benzinekosten.