Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinto_1 schreef:Sorry, maar mijn schoonfamilie "eist"?
Het zijn jouw paarden TS, neem alsjeblieft geen beslissingen omdat anderen dat willen.
cobiie schreef:Ik vind je persoonlijk behoorlijk ondankbaar voor de tijd dat jouw dieren wel gratis bij je schoonfamilie heeft mogen staan. Zij staan denk ik aan prima in hun recht om te zeggen dat wegens omstandigheden dat niet meer gaat.
Dat jij het financieel niet op kan brengen ze op een pensionstalling te zetten is neem ik aan niet hun schuld.
Dus nu zoeken naar oplossingen, hoe naar het ook voor je is.
mrie schreef:cobiie schreef:Ik vind je persoonlijk behoorlijk ondankbaar voor de tijd dat jouw dieren wel gratis bij je schoonfamilie heeft mogen staan. Zij staan denk ik aan prima in hun recht om te zeggen dat wegens omstandigheden dat niet meer gaat.
Dat jij het financieel niet op kan brengen ze op een pensionstalling te zetten is neem ik aan niet hun schuld.
Dus nu zoeken naar oplossingen, hoe naar het ook voor je is.
Wat zeg jij nou toch....?
Ondankbaar?? Dus TS moet blij zijn voor de tijd dat ze er was en nu blij ophoepelen?
Wat weet jij nou over de omstandigheden dat de situatie zo ontstaan is. Mensen kunnen financieel er ineens op achteruit gaan, of er kan ze belooft worden dat ze hier kosteloos mogen staan en dus houd je geen rekening met ineens veel hogere kosten.
Volgens mij gaat dit topic over de mogelijke oplossingen en stelt TS zich heel kwetsbaar op door ruimen hardop als optie te overwegen.
En ben je nu dankbaar voor mijn post?? Zou maar dankbaar zijn hoor want ik heb dit zomaar kosteloos getypt
gillian schreef:Ik heb zelf nooit gevraagd om mijn paarden daar in de wei te zetten. Dat is gevraagd door mijn schoonouders. Ruimte genoeg op de melkveehouderij.
DuoPenotti schreef:Maar een ziek paard verkoop je niet, want dan kan het in verkeerde handen uitzichtloos lijden worden.
Dat is net het moeilijke bij ouderere of zieken dieren.
Natuurlijk bestaan er ook mensen die wel echt goed omgaan met de kwalen van een betreffend paard, maar dan moet je de eigenaar al kennen of zo.
Een wildvreemde geloven?
gillian schreef:niks mee kan.
Onali schreef:Als shetlanderliefhebber en eigenaar doet me dit echt pijngillian schreef:niks mee kan.
Een shetlander is vreselijk veelzijdig, je moet het alleen willen.
Puur laten inslapen omdat ze gevoelig is is gewoon niet oke.
En nee ik hoef haar er niet bij, ik heb 2 zeer veelzijdige pony's waar ik veel mee doe.
Newsflash het is gewoon een bruikbaar paard in het klein.
gillian schreef:Onali schreef:Als shetlanderliefhebber en eigenaar doet me dit echt pijn
Een shetlander is vreselijk veelzijdig, je moet het alleen willen.
Puur laten inslapen omdat ze gevoelig is is gewoon niet oke.
En nee ik hoef haar er niet bij, ik heb 2 zeer veelzijdige pony's waar ik veel mee doe.
Newsflash het is gewoon een bruikbaar paard in het klein.
Jij kent haar goed, lees ik.
Newsflash: het niet gewoon een bruikbaar paard in het klein.
Het is een superlief ponytje, dat prima als weidemaatje te gebruiken is, maar het is geen gewoon bruikbaar klein paardje...