Eindelijk afgekeurd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:05

Heel veel sterkte.
Het is echt heel erg om zo'n jong paardje laat gaan, maar ik denk echt dat je Sieb er een groot plezier mee doet. Ach gut

Schande!! dat daar zoveel gedoe op moet zijn hoor Boos! .

SunnyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:31

Verschrikkelijk...... Als je al een paard hebt dat pijn heeft en dat dan ook nog niet eens erkend wordt, dat is verschrikkelijk.
Voor het Sieb is dit het beste.

Ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en je hele gezin.
liefs joyce

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:33

Het klinkt heel hard maar het is wel een verlossing het is nooit leuk om je paardje kwijt te raken maar het is een wijs besluit

Wens jullie heel erg veel sterkte!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:47

Eindelijk!!
Heel veel sterkte, het blijft een moeilijke beslissing ook al sta je er 200% achter.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:55

Heel veel sterkte!

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:17

Ontzettend veel sterkte. het is altijd moeilijk zoiets. We zullen je zker allemaal steunen in deze moeilijke periode.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:38

Huilen lieve mary en kiek,

eindelijk klaar met al die ellende, vreselijk dat t zo gelopen is het was zo n gaaf paard, maar voor hem is t zo het beste.
heel veel sterkte !!!
marlene mark en lisanne xxxxx Huilen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:59

Dus het gedoe met de verzekering is eindelijk over?
Wel heel heel jammer van het mooie paard. Hoop dat alles 'goed' verlopen is. Sterkte met het verlies Ach gut

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:05

Ik ben blij dat de ellende voor je paardje nu afgelopen is en dat je zelf nu ook weet waar je aan toe bent. Het is echt erg dat het zo moet aflopen met een jong paardje. Maar gelukkig dat hij nu snel van zijn pijn af is.

Heel veel sterkte

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:20

hoe is het gegaan vandaag?
ik hoop dat je het zo op deze manier goed kunt afsluiten.

sterkte

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 21:46

Hallo allemaal heel hartelijk dank voor al jullie lieve troostende woorden!
Wij hebben hier heel veel steun aan gehad en natuurlijk nog steeds!
Ook de gedichten zijn erg mooi,deze heb ik uitgeprint!
Vanmorgen zijn we heel vroeg weggegaan,omdat we niet voor verrassingen wilde staan in het verkeer en de files wilde ontwijken!
Wij waren dus veels te vroeg,om dat wij niet op het terrein van de slager wilde wachten hebben een rustig plekje opgezocht en daar nog even heerlijk een lekkere maaltijd aan sieb gegeven met veel wortels appels en musli!
Zijn hooinet was ook tot de nok toe gevult,normaal eet hij daar amper van en nu tot verbazing bijna leeg!
Het leek wel of hij het voelde!
Toen hij zijn eten op had zijn wij weer gaan rijden,met als gevolg dat we alsnog een half uur te vroeg waren!
Op het terrein bij slager aangekomen,kwam die man direct naar ons toe,en vertelde dat wij lekker op tijd waren en dan maar gelijk door mochten zodat we direct aan de beurt waren!
Ja toen was het natuurlijk flink brullen voor ons,maar aan de andere kant heel fijn dat je niet hoeft te wachten!
Mijn dochter heeft zijn dekens af gedaan nog snel een dikke knuffel gegeven,en op het moment dat ze de trailer af liep werd Sieb van haar over gepakt!
Wij draaide ons, om pakte elkaar beet en voor dat we elkaar aan konden kijken stond die slager al naast ons en zei dat het al gebeurd was!
Hij vroeg of we nog wilde kijken,mijn dochter wilde het niet zien,maar ik heb nog even gekeken!
We zijn meegenomen naar een soort kleine kantine waar we wat te drinken hebben gekregen en helemaal op ons gemak zijn gestelt!
Heel erg netjes geregeld daar,er wed ook gevraagd of we nog wensen hadden een hoefijzet een pluk manen of staart,echt heel lief en netjes!
Mijn dochter wilde graag de staart hebben,die heeft die man er toen keurig netjes afgehaald en helemaal uitgeborstelt met elastiek erom,om het mooi bij elkaar te houden!
Ja en toen terug naar huis,met een lege trailer,onderweg nog wel wat tranen gevallen natuurlijk!
De trailer hebben we niet terug gebracht naar stal en mee naar huis genomen,omdat mijn dochter het nog niet aan kon naar stal te gaan!
Het is echt een heel verlies,en de nodige tranen zullen voorlopig nog wel vallen,maar onze Sieb is uit zijn lijden verlost,en dat is voor ons op dit moment het belangrijkste!
Wij zullen hem ontzettend missen( doen we nu al)!!!
Maar dit is echt het beste geweest!
Verdrietige Lundi

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:08

Het is toch fijn om te horen dat een einde ook goed kan gaan.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:11

Ik krijg kippenvel van je berichtje ..... hoop dat gevoel nooi te krijgen, nogmaals alle sterkte toegewenst!

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:14

Nogmaals heel veel sterkte, Ach gut
zit hier met tranen in m'n ogen

LadyDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:21

Nogmaals heel vel sterkte!
Toch fijn voor Sieb en jullie dat het zo snel gegaan is vandaag en dat jullie zo netjes behandeld zijn.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:34

Jullie paard mag zich heel gelukkig prijzen met eigenaren zoals jullie! Het kost m.i. ongeloofelijk veel moed om zo'n dierbare vriendschap op te moeten geven, en toch hebben jullie daar de kracht voor gehad, en dat alles om hem meer pijn te besparen. Fijn dat alles zo goed en rustig is verlopen. Nu begint het proces van verwerken...hopelijk hebben jullie steun aan de gedachte dat jullie al het mogelijke voor hem gedaan hebben, en natuurlijk aan alle medeleven hier op Bokt. Sterkte.

Suzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:55

Ik krijg gewoon een brok in mijn keel, nogmaal vele sterkte aan de hele familie!!

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:57

ik heb ook het hele verhaal gevolgd, heel veel sterkte de komende tijd. Het is wel 'mooi' dat je daar goed bent geholpen en dat alles verder rustig is gegaan.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:11

Ik heb er een brok in mijn keel van, maar het klinkt wel als een mooi en rustig einde. Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:18

Ben er stil van....
Heel veel sterkte gewenst.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 08:27

Dank jullie wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 08:46

Wat fijn dat het bij de slager allemaal zo goed ging en jullie op een prettige manier werden opgevangen.
Daar kun je iig met een gerust gevoel aan terug denken na al dat gedoe met de verzekering.
Sterkte.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:04

Wat fijn dat het zo netjes gegaan is, dat de slager begrip toonde. Dat maakt het allemaal wat fijner.

Heel erg veel sterkte de komende tijd...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 09:57

wel fijn dta het zo netjes is gegaan...
krijg echt kippevel als ik het zo lees..

nogmaals sterkte..

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:11

Ik zit hier met een behoorlijk dikke keel de tranen weg te slikken... Verdrietig
Wel fijn dat het waardig is afgerond.
Heel veel sterkte met de verwerking van jullie verdriet.
*afscheid nemen bestaat niet*