Marigold schreef:Hier nog een volwassene die wel op zo’n advertentie zou reageren als het dicht bij huis was.
Zou het fijn vinden wekelijks een paardenavond te hebben. Lekker weer de oude plunje aan, stro ruiken, vriendjes worden met een pony enz.
Rijden is geen ambitie van mij. Ben sowieso te bang om er af te vallen.
Maar ben wel dol op paarden en alles daar omheen. Net als vroeger, maar als kind kan je aanbellen voor verzorgpony’s, als volwassene zou dat raar zijn. Dus kom er maar eens achter waar je misschien wel welkom zou zijn.
Ik denk toch dat je grote kans maakt als je een pensionstal binnen stapt en wat rondvraagt. Denk dat veel mensen het niet echt zoeken maar ook geen probleem vinden om iemand te hebben die gewoon wat komt tutten en spelen.
Dat is met rijden toch net wat anders. Als je echt opzoek bent naar zo iets zou ik gewoon wat lijntjes uitgooien tussen de paardenmensen die kent of een gesprekje met een paardenmens aanknopen.
Als kind was het inderdaad wel makkelijk om aan te bellen. Maar toch kan je proberen om contacten te zoeken bij mensen die paarden hebben of wellicht vrienden/familie van mensen met paarden ofzo. Ik denk dat zulke dingen vaak via via gaan. Wij hebben ook weleens iemand op stal gehad die ook gewoon wat kwam helpen.