Ps ik heb op joy gestemd in de verkiezing.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
winnen zal hij wel niet maar het is toch wel leuk om te zien dat er op hem gestemd wordt. 
wie weet kom je wel in de top 5.
Ik vind het wel leuk om te zien dat er op hem gestemd wordt. Dat betekent toch dat hij wat mensen geraakt heeft.

Vince en Rocky mochten gedag komen zeggen maar daarna moesten ze op flikkeren van hem.
Zijn baasje.
Ze heeft een hekel aan plassen, regen en wind. En dat was nu precies waar ze maandag allemaal mee geconfronteerd werd.
Ik voelde al vanaf het begin dat ze precies aan het berekenen was hoe hard en in welke hoek ze me moest lanceren om me desnoods uit de bak te gooien (en ja dat zou ze kunnen als ze wil.
) maar de 1e galop ging zonder problemen dus ik ging minder opletten, zet haar in de andere galop en toen ging ze los.
Gelukkig is ze breed waardoor zitten blijven meestal geen probleem is. Tenzij ze me echt katapulteert maar dat deed ze maandag niet.
Toen ik heel duf "Heuj, schei is uit!" bromde leek ze zich weer te herinneren dat ze mij mee had en stond ze ineens stil met zo'n "oeps" hoofd.
Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat Rêve me amper voelt zitten.

thx maflinger!
ze mogen me gedag komen zeggen maar er zijn grenzen aan hoeveel ze met me mogen knuffelen.
Vince werd een beetje brutaal en wilde hem weg duwen. Ja dat ging dus niet gebeuren.
Toen zag je hem echt haast communiceren "MIJN BAASJE!!! FLIKKER OP!"
Vince besloot daarop eieren voor zijn geld te kiezen en te gaan grazen. 
Na een tijd raakt ze dan gefrustreerd van het op spatten (tja, het heeft nu eenmaal veel geregend ik kan er ook niks aan doen.) en dan uit ze dat dus zo.

ze herkenden elkaar nog,
(Arras is een van onze mechels)
.) maar de rest doet die allemaal puur op lichaamstaal. Langs hun weide loopt een fiets/wandelpad en hij stond vrij dicht bij dat pad maar gewoonlijk is het niet super druk daar. Alleen is het gewoonlijk ook niet zonnig.
Dus ineens hoor ik achter me iemand vragen hoe je ze dat aan leert en op welke signalen hij reageert gezien ze me geen commando’s had horen geven en ik sprong bijna uit mijn vel (en Joy ook door mij maar hij bleef wel trouw bij me staan.
) en toen kwam ik er dus achter dat we blijkbaar al even een klein publiek verzameld hadden.
het goede nieuws is dat Joy dus nu al zijn focus op mij houdt ook al staan er mensen. Daarmee staat hij mentaal al verder dan Sam en Rêve. 
je hoorde de ‘f*ck off vince!’ Haast door naar zijn lichaamstaal te kijken. 
ik ben normaal heel alert op mijn omgeving behalve als ik met mijn paarden bezig ben. Maar mijn hart sloeg echt een paar slagen over.
het was ook echt een klein groepje.
ik moest eerst even weer herinneren hoe je ook alweer ademt voor ik kon antwoorden. 
kennelijk was dat leuk om te zien.
we waren thans niks bijzonder aan het doen. Dit was echt puur actie-> juiste reactie? Oké super! Flinke man en een knuffel.
zodra ik ‘ja goedzo!’ Zeg zie je hem ook echt staan van ‘oké fijn, waar is mijn aaitje?’

knappe kerel! Hoewel hij momenteel niet op zijn mooist is! 
Er is een bronsachtig dekje onderweg. Dat wordt dan dus in de toekomst Joy zijn dek.
Vermoed dat Joy ongeveer haar kleur zal gaan krijgen dus...