DYM schreef:Machtig verhaal .... Proficiat!
Wel, ik laat mijn dochter kiezen wat ze wil doen ... maar waarom wij kiezen voor een eigen pony is omdat we de plaats en stallen hebben en ons paard wel een weidemaatje kan gebruiken en ik haar kan begeleiden, thuis. We wonen ook op het einde van een straat, bij het begin van een veldweg richting de bossen ... als mijn dochter zin heeft, kan ze mee met haar pony en onze hond mijn joggingsrondje aanvullen ... die harmonie is inderdaad mijn droom, da's waar, maar niet mogelijk als ik ze alleen in de manege laat rijden. Sowieso wil ik haar ook een lessenreeks in de manege laten volgen als ze daar zin in heeft ... ze is een sociaal kind ... Ik hou alle opties open, had alleen gedacht dat het makkelijker zou zijn om een geschikte pony te vinden ... en een betrouwbare verkoper ...
Dan zou ik er ook voor kiezen hoor. Dat is iets dat we nu ook heel graag zouden willen.
Maar manege en het lol met je knol gebeuren is voor kinderen echt heel leuk. Het een hoeft het andere niet uit te sluiten natuurlijk.