dus als je ze in gebruik neemt hoor ik het graag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mandymonica schreef:Helaas! Want dit betekent onder andere dat hij een vraag van mij over het afrollen van de hoef niet echt wilde beantwoorden (dat is mijn laatste bedenking bij hoefschoenen) en dat hij voor 3 klanten die rondom schoenen willen hebben voor hun paard en die nog geld toe willen geven voor het reizen, niet bereid is om op locatie schoenen te komen aanmeten... Omdat zijn schoenen me tot nu toe wel het meest aanspreken baal ik daar echt van als een stekker, het lijkt wel of je bij gratie zijn schoenen mag kopen.
Vippie schreef:Wat een ongelofelijke onzin zeg. Als je een vraag hebt kun je hem gewoon bellen of mailen, hij staat iedereen netjes te woord en is goudeerlijk. En nee hij maakt geen uitzondering om op lokatie schoenen aan te komen meten, dan is het hek van de dam, als je zijn schoenen wilt moet je er wat voor over hebben, hij kan je op zijn lokatie prima van dienst zijn en ja het is ver weg maar trootst je je bent en was niet de enige.
Dus nee je hoeft geen gratie te hebben om zijn schoenen te nemen, gewoon een trailer en een auto zijn voldoende. heb je dit er niet voor over prima dan moet je niet mutsen en lekker andere kopen.
beetje kinderachtig om Gerrit hier zo af te schilderen terwijl hij tenminste voor service staat (zeer snelle service bij reparaties en staat altijd open voor verbeteringen) tegen zeer geringe kosten.

) maar schreef iets van :

mandymonica"]
Tuttut!! Ik moet dit echt tegenspreken! Vragen gesteld via de mail worden, in ieder geval bij mij, niet behoorlijk beantwoord. Ik heb een vraag gesteld over het afrolpunt en daarop kwam het antwoord dat hijzelf voor 100% achter zijn product staat en dat ik daarmee voldoende overtuigd moet zijn van het feit dat wat hij maakt ook goed is. Helaas wil ik gewoon graag weten
waarom.
[/quote]
Tsja ik lees hier maar 1 kant, ik kan natuurlijk niet jouw reactie naar hem lezen waar hij op reageert, dus nee ik herzie niet mijn mening.
En ach wat is veel moeite als je iets graag wilt hebben, een retourtje Rijssen?
[quote="mandymonica"]
Daarnaast: als hij voor 3 paarden rondom schoenen zou mogen maken en geld toe krijgt voor het reizen (we hebben niet echt weinig geboden!!), dan zou ik niet weten waarom we met 3 paarden een rit van ruim 100 km heen en weer terug zouden moeten maken, terwijl hij dat sneller en gemakkelijker met een auto zonder trailer kan doen in onze richting.
Niet iedereen heeft zeeën van tijd voor dit soort dingen en niet iedereen heeft de middelen tot zijn of haar beschikking (trailer, auto die dat ding kan trekken, een rijbewijs om met de combinatie te mogen rijden of iemand lief aankijken om dat voor je te doen) om dat ook zomaar even gemakkelijk te doen.
[/quote]
Hij doet het als "hobby" naast zijn dagelijkse werk (beelden ontwerpen en maken) en is dus niet in staat om fulltime door het land te reizen om her en der schoentjes aan te meten. Daarbij heeft hij aan huis alles bij de hand wat hij nodig heeft dus ik begrijp hem wel, hij maakt immers ook tijd vrij voor jullie dus een beetje respect mag wel.
En wees blij dat hij niet zo commercieel denkt in de zin zoals jij schetst van voor 3 paarden komt hij wel even want dat leverd een x aantal € op, dus niet... hij blijft gewoon bij zijn standpunt en geeft zelfs nog een alternatief als je het er niet voor over hebt om naar Rijssen te reizen.
Hij heeft gewoon voorwaarden gesteld aan het leveren aan derden en daar moet je respect voor hebben.
Maar echt, het is het waard om naar Rijssen te gaan hoor, mijn paard heeft ook dik 6 uur in de trailer gestaan met ruim 25graden boven 0 en heb er nog geen moment spijt van gehad. En ja wij moesten er ook speciaal vrij voor nemen, dus je bent niet de enige met dat probleem.
[quote="mandymonica schreef:Maar goed, dit is natuurlijk allemaal wel weer volstrekt off-topic.
Ik wil Smit helemaal niet afz**ken o.i.d., ik blijf enorm geïnteresseerd in zijn schoenen, maar aangezien ik zelf niet kan traileren en ik dus zowel voor mijzelf als voor mijn vriend een volle dag vrij zal moeten maken om het spul aan te laten meten, zou ik op dit moment even niet weten hoe ik aan zijn schoenen moet komen. En helaas, al met al komt 'ie op mij wel een beetje bot over. Tja, het kan per persoon verschillen hoe je met iemand op kan schieten natuurlijk....

Jorie schreef:Jeetje, wat een verhaal!!! Kom maar snel op met die foto's!!!!
Dat van die draaiende schoenen had ik ook bij Marquis. Schoenen zijn ronder dan de hoef zelf. Zijkanten opvullen met een soort tochtstrip of zo.

cornelie schreef:Nou, ik wordt straks gebeld voor een telefonisch interview over hoefschoenen en ook de fotograaf komt langs om pride op de foto te zetten. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden allemaal
Jorie schreef:Vanmiddag had ik mijn interview!!! Ben heel benieuwd wat ze er van maken!! Ze zoeken nog iemand met die Dailmers.