Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
LoveWithJoy schreef:Wat me opviel laatst met je fotos kijken, wat ziet hij er goed uit.
Over het algemeen vind ik persoonlijk dit type paard altijd veel te fors en te dik ogend, maar pepijntje ziet er echt super goed uit. Hij oogt ook niet zo extreem fors haha. Wat een heerlijk dier hebben jullie zeg!
pien_2010 schreef:LoveWithJoy schreef:Wat me opviel laatst met je fotos kijken, wat ziet hij er goed uit.
Over het algemeen vind ik persoonlijk dit type paard altijd veel te fors en te dik ogend, maar pepijntje ziet er echt super goed uit. Hij oogt ook niet zo extreem fors haha. Wat een heerlijk dier hebben jullie zeg!
Tja, het is een behoorlijk groot ras. Dus daar hou je van of niet.
Pepijntje is nog jong, dus hij gaat echt nog wel uitbotten en uitzwaren. Kan niet anders.
pien_2010 schreef:LoveWithJoy schreef:Wat me opviel laatst met je fotos kijken, wat ziet hij er goed uit.
Tja, het is een behoorlijk groot ras. Dus daar hou je van of niet.
Pepijntje is nog jong, dus hij gaat echt nog wel uitbotten en uitzwaren. Kan niet anders.
LoveWithJoy schreef:Wat me opviel laatst met je fotos kijken, wat ziet hij er goed uit.
kinel schreef:Heerlijk dat geluid van die kleine hoeven. Mooie omgeving ook.
LoveWithJoy schreef:Nee precies! Dat bedoelde ik idd. en hij ziet er echt waanzinnig goed uit!
pien_2010 schreef:Sorry Wendy ik dacht dat Pepijntje ongeveer 3 jaar was. Neem me niet kwalijk!
lizy29 schreef:Zei er iemand fors?
F[ [url=m/vMP5Rn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UyX13B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KnndJW.jpg]Afbeelding[/url] ]