callippo schreef:HannahFrouk schreef:Hoi Calippo, jazeker, hij doet het nog steeds prima! Hij is niet helemaal rad meer, maar hij heeft verder geen klachten of last, dus hij mag zolang dat zo is, lekker blijven staan en van z'n oude dag genieten.
Ik kan me nog goed herinneren Calippo, dat we samen destijds toen een grondwerk-sessie hebben gedaan, daarna zijn Torop en ik een paar keer van stal gewisseld en hij staat nu dus al sinds jaaaaren aan deze stal (en gaat daar ook niet meer weg).
Wat een geluk, dat je hem al zo lang in je leven hebt
Ben je uiteindelijk nog rustig op buitenrit kunnen gaan? Of is hij altijd zo vurig gebleven?
Nou hij is altijd wel van 'gaan met die banaan' gebleven hoor. Rustig aan doen vindt hij nu eenmaal niets. En nu nog steeds. Hij wil nog steeds héél graag en als ik er op zou gaan zitten, wil hij het liefst meteen laten zien dat hij nog uitgestrekte draf kan. Maar dat doen we maar niet meer hoor, tijd ervoor heb ik toch niet meer, en hij heeft een lief weidemaatje met wie hij goed beweging krijgt, dus dat lijkt me prima voor zo'n oudje!