Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Paard staat netjes op gewicht, heeft gewoon geen bespiering en is een jong dier. Is ‘n volbloed nota bene, die sowieso een fijne bouw hebben.

)
.
. Het maakt me niet uit hoor hoe hij eruit ziet. Vind hem alleen hélemaal anders dan m’n vorige volbloed en de andere volbloeden waar hij op stal stond. Maar ik heb verder geen idee of dat met de lijnen of land van herkomst te maken heeft oid, ben geen kenner
. In mijn gedachten waren volbloeden altijd groot! M’n vorige was +- 1.72.
ik vermoed dat er nog wel wat cm’s bij zullen komen maar een reus zal het niet worden haha.
) Matheno schreef:Niello schreef:Beetje off topic maar zolang het paard nog niet op gewicht is, zou ik hem nog niet belasten.
Welnee, eindelijk eens een paard die wél netjes op gewicht is, in plaats van die moddervette dieren.
TS weet denk ik prima wat ze doet.
), Fabulous Life, April Fish, geen echt leuke namen dus,...Verder vind ik deze mooi op gewicht, zeker niet te mager voor een volbloed. De meeste recreatiepaarden zijn ook gewoon veel en veel te vet.
. Als deze al te mager is weet ik het ook niet meer.