Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sintara schreef:Hoe gaat het nu met jullie?AlwaysH schreef:Edit: Ben nu wel heel benieuwd naar die van jou!
Dit is die van mij:
[ [url=m/PoiOm1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oGZFsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Momenteel met een beentje in het verband helaas maar dat komt wel weer goed
ik ben benieuwd naar filmpjes of foto's
ik vind zulke paarden geweldig, heerlijk om wat mee te doen Sintara schreef:Het is wel de leeftijd om een spons te zijn inderdaad, maar ik herken dat ook van Mel hahaah en die is 12. Denk dat het toch ook wel wat van het ras is ergensik vind zulke paarden geweldig, heerlijk om wat mee te doen
Maar verder... ben wel erg verliefd op Nobli en zijn fratsen.

, dus ik heb even geen zin om vandaag uitgebreid te beschrijven. Dus even kort; we hebben gelongeerd met bijzet en hij liep super. Die achterbenen beginnen echt zichtbaar te versoepelen.
Je hebt er een extra volger bij hoor! 

maar je ziet dat zij wat meer durft te vragen en te proberen waardoor hij er toch lekkerder doorheen komt!
Binnenkort gaan we werken aan opdringen, zoals ik dit mijn hondje ook heb aangeleerd.
We rijden 20/30 minuten.
ze was iets te blij om weer echt op de wei te mogen. Vanacht ook maar voor het eerst weer buiten voor de nacht aangezien ze rustig staat en ik m'n arm een beetje bezeerd heb met buiten zetten. Mevrouw is sinds vanochtend niet meer opgehouden met stralen
Ik merk juist vaak dat we hem te hoog over het tempo vragen te lopen, want inderdaad; veel gang zou hij zelf niet voor kiezen. Op zich niet erg, maar we zoeken nog een beetje naar hét tempo dat ons ‘suit’. Overigens is het laatste filmpje in de reeks dus een Nobli onder tempo. Daar zie je ook de passen verkleinen!
En dat hij afgeleid is (want ik dacht; ik ga op de droge bakrand zitten).