Nielojram schreef:Een hit-air airbagvest beperkt haar niet in haar bewegingen. Ik zou daar eens naar kijken.
Dat dit een keer fout gaat kan je op wachten, en dan is haar pret weg.
Zou zonde zijn, ze is heel dapper, jij maakt nog rustig een filmpje terwijl zij aan de rodeo is
Eigenlijk precies mijn gevoel
Ik ben zelf moeder van een inmiddels 11 jarige prachtige dochter.
Maar echt niet dat ik een rodeo zou filmen of fotograferen.
Of dat ik de mentaliteit zou hebben van 30 keer vallen, 31 keer opstappen.
Het is een meisje van 5 jaar.

.
Mijn inmiddels volwassen zoon ging als jochie van 5 al mee op buitenrit in het bos vlakbij. Ik had toendertijd 2 Fjordenpaarden die beiden uitstekend het geleiden als handpaard kenden. De oudste had ik als handpaard mee waar zoonlief op reed. Ik heb er heerlijke foto's van maar helaas niet digitaal. We gingen met de beide Fjorden stappen en draven in het bos. Ik heb nooit getwijfeld qua veiligheid maar dat kwam omdat ik de Fjorden door en door kende. Ik denk dat dat hier hetzelfde is. TS kent de Welsh door en door en weet echt wel waar ze mee bezig is.
), maar vind t een leuke combi
.
), en zolang ze er niet zelf op kan klimmen (dit lukt nu met een krukje, haha) of hem zelf in draf of galop krijgt, dan niet.. Ik loop wel eens een rondje met haar erop hoor, maar dat is het wel. Super dat ze het zelf leuk vind, maar ze is nog te jong om zelf in te kunnen schatten wat wel/niet kan natuurlijk.