Gister heeft een vriendin van me wat foto's gemaakt van ons buiten. Hoopte stiekem dat ik ook zonder hoofdstel kon, maar ze was behoorlijk heet, dus die maar aan gehouden en ook de cap maar niet afgezet
Wel heel blij met het resultaat!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

fijn dat het zo goed gaat en alvast veel plezier in Nederland.

Kwam ze paar weken terug tegen toen ik een andere pony reed, en de moeder draaide zich om en kwam met open vleugels naar ons toe. Paarden natuurlijk geschrokken en pony er bokkend en galopperend ervandoor en ik zonder zadel
Even later zagen we ook het mannetje ergens anders heel hard rennen. Calypso heeft ze 1x gezien, van een afstandje en dat was wel heel spannend maar nog net ok, struisvogel stond wel stil, als die ging lopen was het wel anders geweest denk ik 
M'n moeder belde net of ik niet beter m'n vlucht kan wijzigen... maar dat kan tot 48u voor vertrek en nu ben ik net te laat. Ben zo bang dat Nederland in harde lockdown gaat. Toen ik boekte gingen de cijfers gelukkig goed omlaag, maar dat is nu wel anders helaas.
#stiekemeenkleinbeetjejaloers
ik ga je volgen! 
De lockdown in Nederland kan nooit zo erg zijn als die van ZA begin dit jaar dus laat ik T maar positief proberen te bekijken

Klopt, tot 26 December geen vluchten van klm naar kaapstad meer, en cpt naar ams 3(?) x in de week. Daarom was die van mij gecancelled en verzet naar een dag later. Zou eigenlijk over een half uur in de lucht zitten
ik geloof ook niet dat ze toerisme weer dicht gaan gooien hier, kan het land niet aan, en zelfs toen Nederland op de banned list stond mocht ik wel terugkomen aangezien ik al een lang visum heb. Dus laten we maar duimen dat het allemaal goed komt en dat ik alsnog vriendinnen (1 voor 1) kan zien, en wil eigenlijk heel graag naar kramer in Duitsland want alles is hier mega duur
Maar we zullen het wel zien
daar kon ik vandaag ook niet langs en de koeien ook niet. Dus toen iemand anders maar even voorop, en hopen dat ik haar in m’n eentje er langs krijg haha
kramer moet ook wel lukken

vind het allemaal heel erg spannend. laughterline schreef:Dank je wel! En ja, meer dan afstand houden en handen wassen kan je ook niet echt doen toch? Morgen ben ik hier alweer een week.
Nouja dat hoop ik wel... maar nu ze ineens allemaal grenzen gaan dichtgooien in Europa en vlieg verbod invoeren... blijkbaar heeft duitsland al de vluchten van en naar Zuid Afrika stil gezet. Vind het zo spannend. Ja, ik ben nu ‘thuis’ in Nederland. Maar m’n leven is wel echt in Zuid Afrika en ik moet wel echt terug kunnen vliegenvind het allemaal heel erg spannend.