Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarcoBorsato schreef:Superpony, onthoud jij niet wie wat zegt? Opmerkelijke dingen onthoud ik, mensen die mij positief of juist negatief opvallen onthoud ik ook.
Ik ben zelf mijn grootste criticaster, dus ik heb eigenlijk alleen last van mezelf. Mijn mams maakte vroegah regelmatig foto's en filmpjes van de paarden en dat is tegenwoordig niet meer zo, dus ik heb minder beeldmateriaal om te delen. Te weinig voor een interessant topic. Anders zou ik wellicht alles (Bokt + social media) nog net zo volspammen. Daarnaast ben ik niet anoniem en deel ik vooral de narigheid op Bokt, dus je kunt bij mij precies lezen wanneer er wat aan de hand was. Ik vind het ideaal, want weet ik iets niet meer precies, dan vind ik het terug in mijn eigen berichten. Soort van logboekje...

)
)

en dan kan je gewoon een blooper ding plaatsen of iets uit een leertraject etc..
) Dus ik denk dat de mensen die niet nadenken over wat ze plaatsen (zie de openingspost) en iets laten zien wat echt niet oke is, lichtelijk van het padje zijn, of zo overtuigd van hun eigen gelijk dat enige discussie en of gesprek toch niet gaat helpen..
Vooral op bokt vind ik juist dat het veel minder extreem geworden is kwa reacties. 15 jaar geleden ging men veelal veel verder in "reltopics".
Waar ik niet mee wil zeggen dat dat beter was maar dus nee, IMO is het niet erger geworden. 
Maar om nu te zeggen dat ik echt criteria heb waarop ik selecteer? Is het mondje wat open dan wordt die gewoon geplaatst. Ik heb twee paarden die fijn o het bit knabbelen en soms gaan die tanden dan van mekaar ja. De neusriem is ook los genoeg dat dat kan. 
Heb ook regelmatig na zo'n discussie kleine dingen aangepast omdat ze gewoon een punt hadden. You live, you learn toch?
Het lukt natuurlijk niet altijd binnen de maand om het helemaal om gegooid te krijgen maar he, degene die daar geen begrip voor heeft, daar kan ik me eigenlijk niet zo heel druk om maken.
En er zijn ook berichten geweest waarop ik gewoon eerlijk gezegd heb dat ik niet akkoord was. Onderbouwd wáárom ik dat niet was en klaar was het.

Ik heb ook niet zo heel lang kunnen kijken omdat ik me dood erger aan haar manier van doen en praten. Ongeveer tot de "lay down" die jaren geleden al besproken werd op bokt overigens. Vloggers lijken vaak echt een soort "typetje" te spelen.
Zodra ik dat gevoel krijg is het interessante er van af voor mij.
Als ik typetjes wil zien kijk ik wel een film. Die zijn er ook daadwerkelijk goed in. 

Ayasha schreef:Ik post eigenlijk niet meer of minder dan vroeger.Vooral op bokt vind ik juist dat het veel minder extreem geworden is kwa reacties. 15 jaar geleden ging men veelal veel verder in "reltopics".
Waar ik niet mee wil zeggen dat dat beter was maar dus nee, IMO is het niet erger geworden.
Citaat:Wellicht heb ik gewoon heel vaak geluk gehad.
Citaat:Wat betreft die vlogger... Ik mijd vloggers wel eigenlijk. Ik vind het een ras apart en deze bevestigd dat ook weer...Ik heb ook niet zo heel lang kunnen kijken omdat ik me dood erger aan haar manier van doen en praten.

Ik plaats in vrijwel al mijn topics vaak ook filmpjes en foto's dus momenten selecteren heeft dan sowieso geen zin. 
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die vol van zichzelf was en in staat was om open te staan voor andermans meningen.
Dat kan natuurlijk ook een tekortkoming van mij zijn maar goed.
Citaat:Wellicht heb ik gewoon heel vaak geluk gehad
Vaak liggen daar dan denk ik wel wat persoonlijke vetes aan de basis die op die manier afgereageerd worden. Maar inderdaad, heel vaak ligt het ook aan de TS zelf...