Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
beatje schreef:Het financiele haal je er toch echt zelf bij hoor.Ik heb jou post niet geschreven.
Maar eigenlijk heb ik het idee dat je nu een excuus loopt te zoeken om hem weg te doen en dat de antwoorden van de bokkers je wat tegen vallen
Als je hem weg wilt doen ,moet je dat gewoon doen, er zijn meer mensen die een pony inruilen voor een paard.
djinnie schreef:Tja, kun jij ermee leven dat er iemand anders voor je maatje gaat zorgen? Iemand die hoogstwaarschijnlijk veel plezier met hem gaat beleven en goed voor hem gaat zorgen? Hij heeft een mooie leeftijd om nog bij iemand anders een fijn leven te hebben en geen gebreken, dus de kans op een fijn ander huis lijkt me groot. Je hebt er alleen niets meer over te zeggen.
Als je daarmee kunt leven en je wilt zelf ook graag rijden met je paardje, zou ik hem persoonlijk verkopen. Hij is te klein voor jou.
Maar uiteindelijk is er maar 1 die die keuze kan maken.
anjali schreef:O nu herinner ik me een heel oud topic over een heel ziek klein paardje waar ts ontzettend veel moeite voor deed.Als zij dat is dan is het wel een echte paardenvriendin. Des te meer reden om niet ondoordacht het paard te verkopen want dan krijgt ze spijt.Daar zijn al veel topics over!En zo,n stevig paardje kan een volwassene best dragen hoor.
Humpiedumpie schreef:beatje schreef:Het financiele haal je er toch echt zelf bij hoor.Ik heb jou post niet geschreven.
Maar eigenlijk heb ik het idee dat je nu een excuus loopt te zoeken om hem weg te doen en dat de antwoorden van de bokkers je wat tegen vallen
Als je hem weg wilt doen ,moet je dat gewoon doen, er zijn meer mensen die een pony inruilen voor een paard.
Wauw wat een oordelen zeg! Het lijkt me dat je de ts niet kent van eerdere topics met wat ze allemaal al voor haar andere paardje gedaan heeft?
Met het financiële bedoelt ze denk ik dat de hobby te duur is om alleen in de wei te staan?
Lieve ts, volg je gevoel! Dat heb je al die tijd gedaan met tot nu toe goede afloop. Als je je bij het rijden niet meer goed voelt zou je misschien iets anders met hem kunnen gaan doen?
De meeste reacties hier vertellen dat ze zien dat je de pony niet in de weg zit.. Maar het gaat om jouw gevoel..
Zou je geen ander ruitertje kunnen vinden die een deel bijdraagt in de kosten? Verleasen? Zijn best wat mogelijkheden. Als ik mijn mening mag geven; Denk dat je spijt gaat krijgen als je hem verkoopt...
Citaat:De paarden hobby is te duur voor maar het gewoon te hebben.