Ontzettend knap paard en fijn dat het allemaal zo positief vooruitgaat!! Heb je je oranje setje nog verkocht? Ik meende dat ik hem ergens op een facebookgroep voorbij zag komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, binnenkort alleen nog even zoeken naar beenbescherming, oornetje en fleecedeken in dezelfde kleur. Ben ook erg blij met haar vooruitgang
. Het dekje is verkocht inmiddels, oornetje, fleecedeken en beschermers heb ik nog liggen haha, had idd advertentie op Facebook gezet laatst.amazaballss schreef:Oh wat staat dat paars haar goed! Ik zag haar inderdaad al voorbij komen in een ander topic met d’r nieuwe spulletjes!![]()
Ontzettend knap paard en fijn dat het allemaal zo positief vooruitgaat!! Heb je je oranje setje nog verkocht? Ik meende dat ik hem ergens op een facebookgroep voorbij zag komen
! Hebben met moeite de auto uit het parkeervak gekregen en al glibberend die kant op gegaan. Sunshine moest en zal een extra deken erbij onder krijgen. Aan enkel een 0 grams regendeken met een 200 grams liner heeft ze nu met haar geschoren vacht echt niet genoeg in deze temperaturen. Op zondag dien je op stal zelf zorg te dragen voor de dagelijkse beweging van je paard/pony op de paddock/in de molen. Hebben buiten even een kijkje genomen samen en wat foto's gemaakt maar mevrouw had het al snel gezien en was erg blij toen ze weer lekker dik ingepakt met een extra 200 grams en een fleecedeken op stal stond na wat rondjes in de binnenbak gelopen te hebben.

.
hier een update;
.

.

.

!
.
:
.
.
.
!
. Volgende week gaat ze een heerlijke massage krijgen van een paardenmasseur hier uit de buurt. Is door het weinig naar buiten gaan op de vorige plek flink stijfjes geworden dus is ook wel weer nodig dat haar lijf weer even goed los komt.
KootMiraDrum schreef:Zou de koliek kunnen komen door de hele dag op het gras?
. Hou jullie iig even op de hoogte m.b.t de verkoop! Kristy1998x schreef:Hey ja klopt helaas, zit al een tijdje flink te twijfelen. Ze komt gewoon zoveel tekort en dat gun ik haar niet, het is echt een pony die graag bezig is en dat kan ik haar de komende tijd met de kleine en extra werk uren echt niet bieden. Bij een goede plek is de prijs altijd onderhandelbaar, dit is voor mij het belangrijkste. Hou jullie iig even op de hoogte m.b.t de verkoop!
.