Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nirvana_ schreef:Ik eet rond 17u nog een broodje oid en avondeten regelmatig na stal. Maargoed, ik vind het ook niet erg om om 21u dan avond te eten
AmoorM schreef:Marocje schreef:Ik zou ook ook na werk meteen doorgaan, doe ik ook maar werk minder. Heb thuis wel een gezin maar mijn vriend doet ook veel, dus dat scheelt.
Maar eerst naar huis gaan en dan weer naar paard zou echt niet werken bij mij. Op stal kom ik ook tot rust en thuis ga ik eerst douchen en dan eten/ boel opruimen. Kan ik daarna nog lekker zitten.
In de winter doe ik de Rijbroek onder mijn kleding, zomer neem ik het gewoon mee.
Waarom werkt dat voor jou niet? Ook niet als je eerst naar huis gaat om om te kleden?
Rij broek onder je gewone kleding?Hoe dan? Dat zou mij niet lukken haha.
kosseh schreef:Ik ga vanuit werk gelijk door, ook als ik uit de nachtdienst kom. Binnen een uur sta ik dan op stal.
Werk ik tot 5 dan ben ik 8 uur thuis en eet ik een maaltijd die ik de dag er voor heb klaar gemaakt.
Je geeft aan dat je in een ziekenhuis werkt, dat is alleen maar mooi. Bijna alle ziekenhuizen hebben kledingruimtes met kluisjes.
Aan het begin van m'n dienst doe ik daar m'n rij kleding in. Eind van de dag kleed ik mij daar om. Geen gedoe in een wc of in de koude auto.
Als je echt niet regstreeks wilt kan je naar huis rijden. Daar om kleden en gelijk naar je paard. Bij terug komst iets eten wat de dag er voor al klaar is gemaakt.
Citaat:Uitgebreid koken om 8 uur is ook wel 'n dingetje. Dan zou ik er misschien toch voor kiezen om dan makkelijk warm te eten. Ik weet niet of je dan idd te moe bent om te koken. Mijn planning is ook nog niet zo gestructureerd dat ik altijd 'n maaltijd klaar heb in de vriezer. Dan zou ik eigenlijk op zondag of maandag moeten denken om dus extra te koken en in de vriezer te leggen. Dit heb ik nog niet helemaal onder de knie hahaha. Ik denk vaak op 't laatste moment nog aan wat gaan we eten?
AmoorM schreef:kosseh schreef:Ik ga vanuit werk gelijk door, ook als ik uit de nachtdienst kom. Binnen een uur sta ik dan op stal.
Werk ik tot 5 dan ben ik 8 uur thuis en eet ik een maaltijd die ik de dag er voor heb klaar gemaakt.
Je geeft aan dat je in een ziekenhuis werkt, dat is alleen maar mooi. Bijna alle ziekenhuizen hebben kledingruimtes met kluisjes.
Aan het begin van m'n dienst doe ik daar m'n rij kleding in. Eind van de dag kleed ik mij daar om. Geen gedoe in een wc of in de koude auto.
Als je echt niet regstreeks wilt kan je naar huis rijden. Daar om kleden en gelijk naar je paard. Bij terug komst iets eten wat de dag er voor al klaar is gemaakt.
Ik ben secretaresse en maak geen gebruik van de kluisjes en omkleed ruimtes.