Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is ook telkens wat chagrijnig naar zijn buurman in de box. Ze gaan er om 10 uur uit dus hoop dat ik straks snel hoor hoe het gaat!
Hij staat nu binnen omdat hij heel veel heen en weer loopt en erg veel zweet. Vanavond mag hij weer even alleen lekker het land op zodat hij wel voldoende beweging krijgt. Het is me er eentje..
Maar hij vindt alles nog vrij spannend dus dat komt vanzelf. Met het poetsen was hij wat gevoelig bij aanraking op de borst (als in hij schopte naar achteren bij aanraking). Misschien een trap gehad, maar ik houd het in ieder geval even in de gaten. Kan ook wat spanning zijn uiteraard.

Ik had ook al even gegoogled maar kan ook wat verkrampte spieren van stress zijn. Dat zou ook niet heel vreemd zijn. Het werd na een tijdje ook wel beter dus hopelijk is het gewoon wat spanning.
Hij is geboren in Frankrijk bij deze mensen en later naar Nederland gekomen.

Dancer schreef:Wat leuk die veulenfoto's. Fokkers vonden het vast ook leuk om iets van hem te horen.
Wat betreft weidegang zou ik even wachten met bij anderen zetten totdat al zijn hormonen uit zijn lijf zíjn. Mijn net gecastreerde ruin joeg ook alle paarden de hoek in kort na de castratie.
Ketly schreef:Dancer schreef:Wat leuk die veulenfoto's. Fokkers vonden het vast ook leuk om iets van hem te horen.
Wat betreft weidegang zou ik even wachten met bij anderen zetten totdat al zijn hormonen uit zijn lijf zíjn. Mijn net gecastreerde ruin joeg ook alle paarden de hoek in kort na de castratie.
Bedankt voor je ervaring, dat geeft goede hoop! Hij komt voorlopig even apart te staan en dan kunnen we hopelijk dan uiteindelijk ook opbouwen samen met de kudde.

Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee.