Ik denk dat je over een paar jaar een super mooi paard hebt staan
Balte
Geplaatst: 10-06-20 11:39
Wat gaat ze goed vooruit
Als je het ooit niet meer uithoudt, kan je nog altijd kleur laten testen. Ik heb zo vele jaren een pony gehad met een "rare" kleur. Een vriendin die dierenarts is, was overtuigd van Bay roan. Ik niet, ik kocht ze ooit bij een handelaar uit medelijden, er liep een jonge palomino hengst bij. Een andere vriendin kocht hem maar mijn merrie toonde zich nooit geïnteresseerd in hem als "man" wat ons deed denken dat hij haar veulen was. Ik dacht dus aan valk roan met sooty. Toen ik later twee cremello pony's had die mogelijk schimmel waren en haar opstuurde om de kleur te laten testen, heb ik van haar ook haren meegestuurd. Ik had gelijk: valk roan . Beestje is ondertussen ook al enkele jaren overleden maar heb er mooie herinneringen aan.
Ja dat was oorspronkelijk niet het plan. Maar ik vind haar karakter ontzetten leuk. Tenzij ze veel te klein zou blijven. Ik ben zelf best lang. Maar dat denk ik niet. Ze is nu 128 en is 20 juni 4 maanden.
Zo naast je shet en volwassen paard zie je hoe klein de dame in kwestie nog is. Fijn dat ze bij jou de kans krijgt zich te ontwikkelen tot een gezonde dame
Wauw, je ziet nu echt goed wat een ukkie het nog is. Dat wordt echt wel een knappe dame, aan liefde zal ze vast niets te kort komen. Ik vind haar kleur echt heel bijzonder.