Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
00000000 schreef:Jessie2020 schreef:Heeft iemand heel toevallig wel eens gereden in Breda bij stalhouderij het fjordenpaard?
Vaste klant meld zich.
Geweldige daar, paarden zijn top en begeleiding is super!
Jessie2020 schreef:Een tijdje terug ben ik met m’n zoontje bij Stal Sintels in Breda geweest voor een kleuterles. Dat was op kleine pony’s natuurlijk maar ik begreep dat ze ook een hele kudde new forests hebben voor de les en dat ze daarmee ook fokken. Heeft iemand daar ervaringen?
janouk schreef:Jessie2020 schreef:Een tijdje terug ben ik met m’n zoontje bij Stal Sintels in Breda geweest voor een kleuterles. Dat was op kleine pony’s natuurlijk maar ik begreep dat ze ook een hele kudde new forests hebben voor de les en dat ze daarmee ook fokken. Heeft iemand daar ervaringen?
Liberty hier op bokt is van Stal Sintels. Stuur haar een berichtje. Ze kan je vast helpen.
En voor haflingers kan je https://www.haflinger.nl bellen. hans van de Berg ziet zoveel haflingers in heel Nederland, hij weet vast wel een leuke te staan.
Jessie2020 schreef:Ik denk dat Liberty de dochter is van de eigenaresse? Dat vond ik in ieder geval al overkomen als een heel aardige vrouw hoe ze met de pony’s en kids omging.
MoniqueT schreef:Jessie2020 schreef:Ik denk dat Liberty de dochter is van de eigenaresse? Dat vond ik in ieder geval al overkomen als een heel aardige vrouw hoe ze met de pony’s en kids omging.
Linda (Liberty) runt het bedrijf samen met haar moeder en haar zus Martha.
Ik ken haar al jaren en volgens mij hebben zij ontzettend veel goede sportpony´s die ook gewoon superbraaf zijn. Ze hebben inderdaad al jaren een uitgebreid fokprogramma. Ik zou haar zeker benaderen.
Jessie2020 schreef:Weet jij (omdat je haar al jaren kent) of er eventueel een mogelijkheid zou bestaan om daar te lessen en uiteindelijk een paardje (bij klik etc uiteraard) te kopen? Ik weet dat je daar sowieso op hetzelfde paard lest ivm een band opbouwen. Dat zag ik ook op de site staan. Heeft iemand daar een paard gekocht?