tengeltje11 schreef:Hier zal ik moeten afscheid nemen van eentje omdat ik zal moeten beslissen wanneer inslapen.... vreselijk vind ik het.... paard al 15j deel van je leven... nu een klein jaar op de sukkel, komt niet meer beter, wou ze nog een tijd in het volle gras gunnen, want vindt ze heerlijk, maar wanneer zeg je dan echt van ‘nu genoeg’?... sowieso dit jaar, de aankomende maanden waarschijnlijk...
( paard heeft rauwe, dikke benen vol korsten, auto-immuun, enkel elke dag op extreem zware cortisone onderdrukt het minimaal, dus is niet vol te houden... de zon maakt het erger, maar alleen binnen is ze doodongelukkig)
Ik zit in hetzelfde schuitje, maar heb mijn beslissing al gemaakt. Hij is 29 heeft voor zijn doen 2 slechte maanden gehad van de winter met een heel slecht weekend waarin ik hem bijna zou laten gaan als dieptepunt. Gelukkig mocht ie eerder de wei op. Staat nu met pijnstilling, maar ik wil hem niet op pijnstilling "het oudste paard van Nederland" laten worden, dat verdiend ie niet. Helaas wordt mijn andere oudje ook slechter, dus daar ook mijn twijfels over. Zij mist al een oog en d'r zicht in d'r andere oog is ook afgenomen. Als ze blind wordt laat ik d'r sowieso gaan...