Mooi paard heb jij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:Als je nou slim was geweest had je deze foto’s niet geplaatst.
Wat mij betreft mogen de mensen van het huis aangegeven worden.
Sunnda schreef:tita schreef:Als je nou slim was geweest had je deze foto’s niet geplaatst.
Wat mij betreft mogen de mensen van het huis aangegeven worden.
Er komt bij dit soort teksten een bepaald woord in mijn hoofd die ik maar niet zal noemen..![]()
Er valt bovendien helemaal niets aan te geven, want zulke verhuur mag en wat ts daar mee doet is haar verantwoordelijkheid. Ik ken zo een tiental mensen die momenteel in hun tweede huis of vakantiehuis zitten. Het maakt echt niet uit of je in supermarkt x of y iemand besmet en vrienden zien mag gewoon. Ook buitenritten mogen al die tijd al gewoon (in NL dan)
Dus er is niets aan de hand, behalve voor de mensen die zichzelf bovenop de rivm regels nog meer zelfbedachte regels opleggen.
Sunnda schreef:Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat het iemand wat boeit wat anderen online te melden hebben.![]()
Serieus mensen..is het zo moeilijk het los te laten dat mensen allemaal eigen keuzes maken..
_KiMbErLeY_ schreef:Of mensen jaloers zijn... JA!
Veel mensen proberen zoveel mogelijk thuis te blijven, proberen zo min mogelijk mensen te zien... en dan een topic van iemand die doet alsof het vakantie is![]()
Ik zou me toch heel ongemakkelijk voelen, als ik weet dat zoveel mensen zich hieraan proberen te houden en ik gezellig op pad ga!
Niet slim om zulke fotos te delendat je dat niet inziet vind ik bijzonder
En dat er commentaar komt, waar je niet zo goed tegen kunt... tja, had je maar eerder aan moeten denken!
Boras schreef:Sunnda schreef:Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat het iemand wat boeit wat anderen online te melden hebben.![]()
Serieus mensen..is het zo moeilijk het los te laten dat mensen allemaal eigen keuzes maken..
Ik raad je aan om 's avonds eens naar het tv programma Frontberichten te kijken, Sunnda.
Misschien dan je het dan wel kunt begrijpen.
Citaat:Serieus mensen..is het zo moeilijk het los te laten dat mensen allemaal eigen keuzes maken..
meggiemeg schreef:Op de Veluwe mag je recreëren als je accommodatie voorzien is van een eigen toilet-douche voorziening. Het is voor velen heel krom maar op deze manier kan je toch even weg en hoef je niet in contact te komen met anderen. Het is voor een ieder voor zich wat ze doen, wel of niet gaan. Als TS had geschreven dat ze er alleen had overnacht en de rest overdag was gekomen voor een buitenrit waar je heel goed de afstand met elkaar kunt bewaren had niemand er wat van gezegd, ze is in deze eerlijk geweest, verstandig of niet dat is aan haar en haar vriendinnen.