Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wellicht is Mar een paar centimeter groter, ik zou hem eens moeten opmeten. Maar het zit rond die koers. 

Monody schreef:manolito10 schreef:Zo wat een transformatie!
Hier ook een dikkie waar ik weer een sportpaard van probeer te maken.
Maart:[img*]m/WLgAKe.jpg[/img]
Nu: [img*]m/r4Qke2.jpg[/img]
Jeetje wat is die groooot! Wat is zijn stokmaat? Wel echt een knapperd
Hij wist niet wat hem overkwam en bleef maar naar zichzelf staren in de spiegel. 

Hij moest de rest van de vrijdag even rust hebben maar daarna konden wij gewoon weer verder gaan met waar we gebleven waren. 

Uiteraard zitten de zomervetjes er nog een beetje aan, maar nu weet ik eindelijk zijn gewicht.
Daarna hebben we zijn schofthoogte nog opgemeten. Hij woog die dag 417 kilo en was 138 hoog. Uiteraard zijn wij nog steeds bezig met ons afvalproces maar we gaan zeker de goede kant op! De vetjes blijven vooral nog op zijn schouders en billen kleven, maar de rest zijn we al flink aan het omzetten naar spiermassa. 

Hij wordt steeds zelfverzekerder. 
en heerlijk trainen samen. 6 september was de dag dat ik voor het eerst bij hem was gaan kijken. Ongelofelijk hoe snel alles is gegaan vanaf die tijd. We hebben ook een fotoshoot gehad in een bloementuin bij ons in Dordrecht bij Tessa Bezemer. Ik heb al wat voorproefjes gezien en kan niet wachten om de foto's te showen
Maar we moeten nog even geduld hebben. 

K_nolan schreef:mooie transformatie zeg. En echt een knapperd, daar ben je vast trots op

Ik ben van Marnix afgevallen, voor de eerste keer. En ook de eerste keer sinds tijden dat ik überhaupt weer gevallen ben. Het was zo stom, had het totaal niet zien aankomen. Hij voelde in de bak fijn, een beetje kijkerig maar ik zei nog tegen mijn instructrice dat hij niet voelde alsof hij elk moment aan de kletter kon gaan. Oh boy, I was wrong

K_nolan schreef:oeff, gelukkig goed afgelopen! Als je de foto's zo onder elkaar zet zie je helemaal hoe ver je al gekomen bent, en elke dag wordt het makkelijker
Tuurlijk zijn we er nog lang niet, maar we gaan steeds meer de goede kant op!
Arianaaaa schreef:Gelukkig liep het goed af! Wat een vooruitgang op de vergelijkingsfoto.![]()
Jullie lijken op de foto's ook super goed bij elkaar te passen.
Ik kan mijn leven ook niet meer zonder hem voorstellen. 
Sintara schreef:Ik snap het hoor, op zo'n blauwe bil zit het ook niet lekker
Flinke spierpijn hier vandaag en gister
Lekker rustig opbouwen inderdaad.