Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Supervixen schreef:Het is zeker vakantie?
Ineke2 schreef:U en meneer / mevrouw zeggen is niks mis mee.
Vernederen en schoppen slaan zoals je verteld in je bericht mag zeker niet.
Heb je een vertrouwenspersoon op school? Dan zou ik daar eens mee gaan praten.
kiki1976 schreef:Streng in opvoeding is niet verkeerd, u en meneer/mevrouw tegen oudere en/of onbekende vind ik niet meer dat logisch, maar tegen je ouders is dat raar om meneer/mevrouw te zeggen,
Wat betreft cijfers halen, dat vind ik wel erg streng. Ik verwacht van mijn kind dat hij/zij haar best doet, maar ik hang daar geen minimaal cijfer aan hoor.
Af en toe meehelpen in huis vind ik op die leeftijd ook niet meer dan logisch, maar het moet geen dagelijkse kost wezen dat jij overal voor opdraait.
Veel weg met de avonden en dan een camera in huis zodat ze je in de gaten kunnen houden vind ik ook niet kunnen.
Slaan, schoppen is not done en daar zou ik zeker melding van maken bij bv de huisarts of je mentor op school.
Ineke2 schreef:@Ayasha nee, het kan namelijk geen kwaad om je kind zo op te voeden met u en mevrouw / meneer.
Dat punt is geen mentale of fysieke mishandeling bedoel ik er mee te zeggen
Ineke2 schreef:@Ayasha nee, het kan namelijk geen kwaad om je kind zo op te voeden met u en mevrouw / meneer.