Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Aansingelen naast de bakrand en per ongeluk de stang tussen je singel krijgen en dan denken dat je paard is aangekomen
Hij bleef overigens wel heel netjes staan, maar hij kon ook geen kant op
Oh ja, en naar les gaan terwijl het paard nog op de poetsplaats staat.
Ik wist dat ik iets vergeten was, maar ja, wat?
Gelukkig waren we de straat nog niet uit toen ik me herinnerde dat arme Orlando nog netjes stond te wachten
Pepperrr schreef:Over het stroomdraadje willen stappen, blijven hangen en vol in de blubber kiepen. Dat was niet eenmalig
Monique1963 schreef:Als elfjarige erg verliefd zijn op de 18-jarige zoon van de boer die je heeft leren ponyrijden en dat je dan trots een wit rijbroekje en rijlaarsjes hebt gehad en dat je dat wilt showen voor die zoon en dat hij stoer aan de overkant van het erf een sigaretje zit te roken aan de andere kant van een grasveldje en dat je blozend met een wildkloppend hart naar hem toe loopt over dat grasveld en dan na 2 stappen een halve meter omlaag zakt in de koeiengier...
ClaudiaHS schreef:Pepperrr schreef:Over het stroomdraadje willen stappen, blijven hangen en vol in de blubber kiepen. Dat was niet eenmalig
Dit!
Maar dan vergeten zijn dat je je middelste draadje ook met de stroom hebt verbonden omdat pony steeds ontsnapte. (Normaal heb ik dus geen stroom op de middelste draad en stap ik er zo tussendoor).
En dan een zo godsgloeiende harde klap stroom krijgen dat ik echt gestrekt ging.
Uiteraard in de modder.
Wijsje schreef:Paar telefoongesprekken voeren met je mobieltje. Daarna iets opzoeken op internet en vervolgens de telefoon tegen je oor houden.
Wijsje schreef:Paar telefoongesprekken voeren met je mobieltje. Daarna iets opzoeken op internet en vervolgens de telefoon tegen je oor houden.