Ik ben b.l.o.n.t

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 09:50

Met de afstandsbediening vd auto de achterdeur vh huis dicht willen klikken en je na 5x op het knopje drukken nog niet begrijpt waarom je geen klik hoort...

(Ik was zwanger toen, dat was de oorzaak hihi)

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 10:07

Wijsje schreef:
Met afzadelen vergeten zijn dat je de beugels niet had opgestoken. Met een zwaai het zadel eraf halen, en 1 van de beugels in je gezicht krijgen.

Check, die kan ik ook afstrepen. _O-

soesie

Re: Ik ben b.l.o.n.t

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 10:22

De singel van mijn dressuurzadel vast willen maken, mijn hand schiet los, en vol in mijn gezicht. %)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 10:59

Ik heb met enige regelmaat dat ik de stal open wil maken en dat ik dan aan de stang sta te trekken en niet snap waarom ie niet open wil. Komt omdat ik de stang ernaast moet hebben :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 11:06

Cayenne schreef:
Aansingelen naast de bakrand en per ongeluk de stang tussen je singel krijgen en dan denken dat je paard is aangekomen :')
Hij bleef overigens wel heel netjes staan, maar hij kon ook geen kant op _O-

Oh ja, en naar les gaan terwijl het paard nog op de poetsplaats staat.
Ik wist dat ik iets vergeten was, maar ja, wat? :+
Gelukkig waren we de straat nog niet uit toen ik me herinnerde dat arme Orlando nog netjes stond te wachten :')

Dit is me al een paar keer gelukt in hondenvorm! Vertrokken naar de training, netjes alles ingeladen, behalve de hond. :')

Andersom ook, vertrokken bij de training, denken dat ik alle heb, heb ik mijn kerel laten staan. Kwam er bij de poort achter. :+

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 11:48

Pepperrr schreef:
Over het stroomdraadje willen stappen, blijven hangen en vol in de blubber kiepen. Dat was niet eenmalig :')

Dit!
Maar dan vergeten zijn dat je je middelste draadje ook met de stroom hebt verbonden omdat pony steeds ontsnapte. (Normaal heb ik dus geen stroom op de middelste draad en stap ik er zo tussendoor).
En dan een zo godsgloeiende harde klap stroom krijgen dat ik echt gestrekt ging.
Uiteraard in de modder. ^)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 12:22

Ik heb ooit pony en mezelf een mega klap stroom bezorgd omdat de draad per ongeluk ook tegen het metalen hek kwam, dat ik vast had. Terwijl ik de pony ook nog vast had. Pony durfde de wei niet meer in en uit daarna := .

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 13:46

Daar heb ik er genoeg van.

Vorig jaar. Ik werk sinds 1.5 jaar met een Shet die, toen ik er mee begon, nog helemaal niets kende. Ook geen vertrouwen had in de mens. Vast staan vond die nog heel spannend toen die tijd, maar als ik hem gewoon vast hield aan zijn touw dan kon ik wel zijn hoefjes optillen.
Dus ik buk voorover, wil zijn voetje optillen, schrikt meneer van iets, trekt zich los en ik zat toch echt mooi op de grond. Niemand heeft iets gezien gelukkig _O- Pony weer gepakt en verder gegaan alsof er niks is gebeurd :') .

Dit jaar. Dezelfde pony. Inmiddels zit de basis er sinds eind vorig jaar goed in. Heb ik het longeren sinds dit voorjaar met hem opgepakt. Tijdens longeren zie ik dat halster niet helemaal lekker zit. Wil het halster verstellen. Sta te dicht met mijn neus bij hem en krijg een flinke kopstoot. Hoor een krak. Vertrouwde het niet helemaal, dus toch maar even de dokter gebeld hoe of wat. Assistente die ik aan de lijn had wilde mij toch wel graag even zien, maar gelukkig, Neus was niet gebroken *\o/*
Was voor mij ook de eerste keer in de 18 jaar dat ik met paarden in aanraking kom dat ik bij de dokter zat voor iets paard gerelateerd. Ooit moet eens de eerste keer zijn toch _O-

En paar weken terug nog. Op het adres waar mijn eigen Shet pony staat. Wei staat aan de ene kant van de weg. Waterpunt aan de andere kant van de weg. Dus ik moet met gieters sjouwen om de waterbakken te vullen (tuinslang word binnen no time kapot gereden daar).
Dus ik sta de koeien daar water te geven. Moet daarvoor in een droge greppel staan en kan dan zo het uiteinde van de gieter tussen het draad doen om water in de waterbakken te doen. Was ook een beetje modderig aan de zijkant van de greppel.
Dus ik sta heel rustig water te geven, beweeg heel licht mijn lichaam volgens mij, maar volgende moment vliegen mijn benen omhoog en lig ik languit in de greppel _O- . Zat nog water in mijn gieter dus dat kreeg ik ook nog over mij heen _O- En ik weet nog steeds niet hoe het precies is gebeurd _O-
Mijn geluk was dat de normaal drukke weg nu heel rustig was en niemand het heeft gezien, dat was pas genant geweest _O-

En paar jaar terug. Net neus operatie gehad. Mocht een week lang geen kopstoten krijgen van paarden. Hele week ging het goed. Wat denk je? In week nummer 2 na de operatie krijg ik begin van de week uiteraard een kopstoot _O- . Alles was gelukkig nog heel :D

En heel wat jaren terug aan de ene kant opgestapt en lag er aan de andere kant weer af _O-

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:30

Als elfjarige erg verliefd zijn op de 18-jarige zoon van de boer die je heeft leren ponyrijden en dat je dan trots een wit rijbroekje en rijlaarsjes hebt gehad en dat je dat wilt showen voor die zoon en dat hij stoer aan de overkant van het erf een sigaretje zit te roken aan de andere kant van een grasveldje en dat je blozend met een wildkloppend hart naar hem toe loopt over dat grasveld en dan na 2 stappen een halve meter omlaag zakt in de koeiengier...

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:06

Met een volle kruiwagen mest de loopplank oplopen, bovenin je evenwicht verliezen en alle mest over je heen krijgen.

Of op je hurken je paard helpen de laatste brokjes uit een emmer te krijgen, paard schrikt en gooit haar hoofd overeind. Klap tegen m'n neus en de volgende dag 2 blauwe ogen hebben.

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:14

Ik vind de titel van dit topic ook wel blon(t)d. :j :j

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:16

Wiske2 schreef:
Ik vind de titel van dit topic ook wel blon(t)d. :j :j

Heb je het eerste zinnetje gelezen? :=

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:32

Monique1963 schreef:
Als elfjarige erg verliefd zijn op de 18-jarige zoon van de boer die je heeft leren ponyrijden en dat je dan trots een wit rijbroekje en rijlaarsjes hebt gehad en dat je dat wilt showen voor die zoon en dat hij stoer aan de overkant van het erf een sigaretje zit te roken aan de andere kant van een grasveldje en dat je blozend met een wildkloppend hart naar hem toe loopt over dat grasveld en dan na 2 stappen een halve meter omlaag zakt in de koeiengier...

:')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:36

ClaudiaHS schreef:
Pepperrr schreef:
Over het stroomdraadje willen stappen, blijven hangen en vol in de blubber kiepen. Dat was niet eenmalig :')

Dit!
Maar dan vergeten zijn dat je je middelste draadje ook met de stroom hebt verbonden omdat pony steeds ontsnapte. (Normaal heb ik dus geen stroom op de middelste draad en stap ik er zo tussendoor).
En dan een zo godsgloeiende harde klap stroom krijgen dat ik echt gestrekt ging.
Uiteraard in de modder. ^)

Auwieeee :')

Ja stroom vergeet ik ook wel eens af te zetten en dan er tegenaan gaan staan :+

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:27

Toen ik echt een jaar of 8 was en op de manege reed, een pony moeten halen van de verharde paddock. Aankomen bij de paddock zien dat ze de mest op een grote hoop hadden gegooid met de shovel precies voor de ingang. Het leek opgedroogd dus ik zet een stap, zak direct een halve meter weg, verlies mijn evenwicht en beland vol met mn snoetje in de stront :') Ik leek echt op zo'n starfish zoals ik in de mest lag..

Of inderdaad horen van de staleigenaar dat de stroom eraf is, draad vastpakken om hem los te trekken en ineens jezelf rot schrikken omdat het paard wegvliegt. Bleek dat er nog wel stroom op stond, maar door mijn rubber laarzen kreeg het paard de volle mep hahaha :')

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:49

Ik was laatst aan het swipen op de krant......dat werkt dus niet :o?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:38

colunder schreef:

Haha dat doe ik ook wel eens met een boek!

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:25

Paar telefoongesprekken voeren met je mobieltje. Daarna iets opzoeken op internet en vervolgens de telefoon tegen je oor houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:37

fjordjes schreef:
colunder schreef:

Haha dat doe ik ook wel eens met een boek!

Of ctrl+z als ik iets op papier aan het tekenen ben. :))

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:41

Wijsje schreef:
Paar telefoongesprekken voeren met je mobieltje. Daarna iets opzoeken op internet en vervolgens de telefoon tegen je oor houden.

Of aan het bellen zijn en je telefoon kwijt zijn. In bed liggen op je rug met je telefoon boven je en hem dan vol in je gezicht laten vallen _O-

Wij hebben op stal een cijferslot op de kast. Ik kreeg hem niet meer open, ik bellen naar de bijrijdster, 'ja het laatste cijfertje veranderd steeds perongelijk.. dikke vingers noemen we het' ik dacht; hoe krijg je dat nou weer voor elkaar..
Ik lekker rijden en sluit alles weer af, vergeet iets in de kast te leggen dus wil hem weer open maken, werkt de code niet meer :') je raadt het al, laatste cijfer veranderd. _O- oeps, ik heb blijkbaar ook dikke vingers haha!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:21

Wijsje schreef:

Of wanneer iemand je belt per ongeluk wegdrukken en dan opnemen. En pas wanneer je niks hoort, 100x hallo geroepen hebt en wil ophangen erachter komen dat je nooit opgenomen hebt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 15:12

Ik kijk heel vaak niet op het schermpje van mijn telefoon als ik gebeld wordt, maar druk gewoon random ergens en dat gaat altijd goed.
Tot afgelopen maandag dus, toen we eerste maandag van de maand zo’n overheidsmelding kregen op ons telefoon. Mijn telefoon begon te trillen dus ik kijk niet op het schermpje, druk gewoon hou m’n telefoon bij mn oor en zeg: met Sammie