teamshetjes schreef:Beste mensen,
Ik zit enorm in de knoop.
Toen ik mijn paardje kocht wist ik dat ik nooit met hem zou bereiken wat ik eigenlijk wilde bereiken met het paard dat ik kocht. Uiteindelijk toch gedaan omdat ik gewoon meteen verliefd was.
In het begin hadden we veel strijd met elkaar, over wie nou eigenlijk de baas was. Vaak heb ik gedacht hem te verkopen. Niet gedaan.
Nu begin ik toch weer te twijfelen. We zijn enorm ver gekomen, door alle strijd heen en hij zou alles voor me doen. Alleen kan hij simpelweg niet aan wat ik van hem zou willen.
Graag hoor ik van jullie wat jullie denken en hoe jullie de knoop hebben doorgehakt om je paard juist wel of niet te verkopen.
Alvast bedankt!
Vind je het heel erg dat ik alleen he beginpost al vervelend vind?
Wie de baas is? Na alle strijd?
Het is een jong lerend paard. Als ik dit als eventuele koper zou lezen zou ik toch even achter mijn oor krabben.
Vraag me dan af welke zogenaamde strijd? Hoe je hem de baas bent geworden in jouw ogen, want in dit verhaal lees ik meer dat hij onwetend is ingereden met het verlangen dat hij het maar doet en niet met het oogpunt dat sommige dingen voort komen uit geen balans en een lerend paard.