lovelyfiefy schreef:ik ben iemand met zo'n grote groep.
helaas uitgeschakeld momenteel.. (niet verwijderd dus)
dit is de melding die nu bij mijn groep staat als ik hem open:
Groep is uitgeschakeld
Omdat Paarden & Pony's Aangeboden/Gezocht inhoud bevat die in strijd is met onze richtlijnen voor de community inzake gereguleerde goederen, is de groep uitgeschakeld. We streven ernaar dieren te beschermen tegen illegale handel, maar kunnen hun veiligheid niet altijd garanderen in transacties tussen twee personen. Dergelijke verkoop is wel toegestaan als de inhoud is geplaatst door fysieke winkels, dierenopvangcentra, adoptiebureaus voor dieren en dierenasiels.
De groep is momenteel alleen zichtbaar voor jou en andere beheerders, dus je kunt onze communityrichtlijnen bekijken en alles verwijderen dat ermee in strijd is. Mogelijk moet je het volgende doen:
De naam en beschrijving van de groep bewerken
De omslagfoto wijzigen
Berichten verwijderen
Nadat je deze wijzigingen hebt doorgevoerd, kun je een beoordeling van de groep aanvragen. Je kunt dit slechts één keer doen.
Als we constateren dat de groep voldoet aan onze richtlijnen voor de community, wordt de groep hersteld. Als we constateren dat dit niet het geval is, wordt de groep permanent verwijderd.
---
dieren mogen dus wel verkocht worden via facebook, maar alleen door officiele bedrijven.
of een dierenasiel/adoptie bureau.
hoe zielig!