Mijn lieve Fly 33 lentes door PK Fotografie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 22:05

Wat een leuke en een hoop reacties weer! En zelfs in “Uitgelicht!” *\o/* Hartstikke leuk!

Ja, Fly ziet er zeker nog jeugdig uit voor haar leeftijd. Enkel aan haar grijze koppie valt haar leeftijd af te lezen. Ze is ook nog in een goede conditie. Ik “werk” met goed weer dagelijks met haar, volgens het “Fit4Fly” programma :o ! Dit houdt in dat ik kijk wat ze leuk vindt en wat ze zelf aangeeft! Soms heeft ze geen zin, dan doen we minder. Maar probeer haar wel dagelijks een half uurtje beweging te geven, wat meestal uit stap bestaat, met af en toe een drafje en een galopje. En een beetje gevarieerd. Dan weer longeren, dan lange lijnen, rondje buiten en heel soms vrijheidsdressuur.

OneAndOnlyx schreef:
Wat leuk om jou hier een keer tegen te komen met je prachtige lieve Fly, Carolyne! Als ik het zo zie (en zag al eerder op je facebook) is Fly nog geen 33 lentes jong in haar hoofd :') . Ik vind het heel leuk om foto's van haar voorbij te zien komen! Veel liefs, Lisanne

Hoi Lisanne, wat leuk jouw ook hier te zien! Dank je wel voor je lieve bericht! Ze voelt zich zeker nog niet oud! Liefs Carolyne

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:21

Wat een knap dier en wat ziet ze er gezond uit.

Monique1963

Re: Mijn lieve Fly 33 lentes door PK Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:50

Gaaf dat je in uitgelicht staat!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 08:52

Één en al liefde, deze foto's. Geniet maar van je mooie meisje. Heel veel geluk nog samen :)

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 12:40

Dank jullie wel voor alle lieve reacties! En idd ook super leuk in Fly in “Uitgelicht” op bokt! Ben superblij met de foto’s!

xkirsten01x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 15:54

Wat ziet ze er nog goed uit op die leeftijd. Prachtige foto's!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:06

Wat een mooie zachte uitdrukking heeft ze op haar gezicht. En zulke mooie grote glanzende ogen, prachtig!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 08:58

En nu willen we natuurlijk nog veel meer foto's!

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-19 15:00

Wat een lieve en leuke reacties allemaal! Dank jullie wel!

Ir111 schreef:
Wat een mooie zachte uitdrukking heeft ze op haar gezicht. En zulke mooie grote glanzende ogen, prachtig!

Ja, dat heeft ze zeker! Hele grote ronde oogjes, met een wit randje als ze naar boven kijkt <3
Monique1963 schreef:
En nu willen we natuurlijk nog veel meer foto's!

Oke, nog een paar *D Wat extra Fly spam kan er nog wel bij!
Afbeelding
Samen <3
Afbeelding
:):)
Afbeelding

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 15:32

Geweldig! Vooral die laatste met die hap gras nog in haar mond. En ze is echt mooi. Mooie tekening. Fijn dat ze niet helemaal wit is geworden. Ook mooi, maar zo is ze veel mooier!

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-19 16:15

Monique1963 schreef:
Geweldig! Vooral die laatste met die hap gras nog in haar mond. En ze is echt mooi. Mooie tekening. Fijn dat ze niet helemaal wit is geworden. Ook mooi, maar zo is ze veel mooier!

Ja, he geweldig die pluk gras he! :Y) Echt een Shetlander in actie! Wie weet is ze over 10 jaar wel volledig wit! Ze is trouwens stekelharig i.p.v. voskleurig. Dus sommige vlekken op haar lijf en kont heeft ze al haar hele leven. Het is enkel haar koppie en een stuk van haar hals wat helemaal wit is geworden!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:49

Ah dat wist ik niet worden stekelharige paarden niet echt wit. Wat leuk! Ik heb ongeveer een zelfde kleur shetje, niet zo mooi als jouw Fly hoor, maar zoiets en ik vermoed dat ze dan ook niet wit wordt als ze nog ouder wordt. In de winter is ze wel witter overigens.

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-19 11:47

Ik weet dat ook niet hoor Monique, of ze helemaal wit wordt! Ik hoop dat Fly zo oud wordt om dat te onderzoeken :D

Ja Poupette! Jouw shetlandmeisje <3 Zij lijkt me ook wat roan achtig, maar ik heb helemaal geen verstand van kleurtjes!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 16:04

Ik schaam me dood, maar ik heb ook geen verstand van kleurtjes. Maar als ze beauties zijn, maakt dat ook niet uit!